eMTea Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hva må demonteres for å få ned taktrekke på en corrado? Jeg har fått noe kødd med soltaket, trekket, krøller seg når jeg åpner det, og jeg har lyst til å bytte det med svart, men da vil jeg selfølgelig gjøre det med resten av taket også... Andre som har gjort det før meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 det er gjort før.. husker ikke hvem, men en av de "aktive" gutta her på forumet. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 and acoupe was his name. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 piece of cake ;) Du må skru av holderen til sikkerhetsbeltet oppe på begge sider, slik at du får løsnet dekselet, deretter skrur du av solskyggene, skru av håndtaket oppe på pass.siden. Så må du løsne alle lister rundt om oppe langs taktrekket, de sitter på med klips så bruk en flat skrutrekker og vipp dem av. Jeg har ikke takluke i kjerra mi så er veldig usikker på hvordan det er rundt takluka, men når du får gjort det jeg har nevnt her, er du på god vei. lykke til! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Høres ikke så gale ut det nei. Åssen tror folket det ville blitt med svart skai? eller er det bedre med et "varmere" stoff? har IKKE skinn interiør, har faktisk ikke planer om det heller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 eMTea, jeg vil tro at du vil få bedre resultat med et stoff som bryter lyset bedre enn skinnende skai. Veldig få har gjort det i ekte skinn, men resultater er helt utrolig fett. Men hvis resten av interiøret ikke matcher, kan du likesågodt prøve deg med noe annet. Alcantara er dyrt, men veldig fresht, siden det er så fint fargespill i det. Men helt svart stoff, som absorberer alt lys, vil få taket til å "forsvinne", og det kan jo også gi en god effekt. Jeg skal gjøre det samme selv snart, men først skal et passat moonroof inn ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 blir nok et helt mattsvart stoff i såfall... tror nok det blir det beste jeg og... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 blir nok et helt mattsvart stoff i såfall... tror nok det blir det beste jeg og... du kan bruke helt vanlig filt. Det brukte jeg, kjøpte det på Torshov bilrekvisita, funka kjempebra! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Jeg har også gjort dette, det er ikke vansklig og tar ikke lang tid Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eMTea Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ok, det høres ikke så gale ut, men for finne meg et stoff jeg liker før jeg begynner på demonteringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg