Hermanzen Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Ønsker å kjøpe en Blaupunkt cdspiller, av litt eldre årgang. Helst RDM 126. Noen som har slik liggende? Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 jeg har en som var med golfen (99 mod) husker ikke hva den het, og er ikke aktuelt å bytte den ut før jeg har fått meg en ny en. hva gir du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kunne du tatt ett bilde av den? Kan evt bytte med min nåværende. En Sony GT200, kjøpte den på tilbud nettopp for 1200kr (3uker). Har lyst på en enkel og grei cdspiller uten dill og dall. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Kunne du tatt ett bilde av den? Kan evt bytte med min nåværende. En Sony GT200, kjøpte den på tilbud nettopp for 1200kr (3uker). Har lyst på en enkel og grei cdspiller uten dill og dall. et bilde + et skikkelig navn skal jeg fikse, men håper at det er greit at jeg venter til i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 http://www.sony.co.uk/view/ShowProduct.action?product=CDX-GT200&site=odw_en_GB&pageType=Overview&category=ICA+CD+Tuners den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 God tid. Helt korrekt, er den! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har en jeg og hjemme, av årgang 1995. Interessert? Kan hive ut bilde iløpet av dagen \ morgendagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Har en jeg og hjemme, av årgang 1995. Interessert? Kan hive ut bilde iløpet av dagen \ morgendagen. du vil vel ha en nyere spiller enn 95 vel:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har fått tak i en slik cdspiller nå, men takk for tilbudene. Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg