Gå til innhold

Olrud Kongsvinger:(

Ranger emnet

doffen23

Anbefalte innlegg

Jeg Har vært på Olrud på Konsgvinger ved 3 anledninger for å bestillen ei kappe på passasjersiden ved dørhåndtaket. Med min tålmodighet har det vært greit å kjøre 3 turer 7 mil om jeg bare kunne få tak i delen. Det hele toppet seg da jeg kom dit og delen fortsatt ikke var den riktige. Jeg fikk da beskjed om at nå gidder jeg ikke bestille flere ganger,denna delen havner bare i søppla når du ikke skal ha den.

Hva er det for kundebehandling?? Jeg får en reprimande for at de ansatte ikke klarer å bestill den riktige delen. Da ga jeg klar beskjed om da kontakter jeg et annet verksted for å få den riktige delen. Jeg kan forstå at deler kan være vanskelige å få tak i, men når jeg får beskejd om at i dag er jeg alene på jobb og jeg gidder ikke bestille den flere ganger da må man tenke seg om.

Jeg ringte så Olrud på Hamar der de sansynligvis fikk bestillt den riktige delen, og jeg skulle få en sms når delen hadde kommet.

Veldig synd at man ikke kan bruke det lokale men må kjøre helt til hamar for å få tak i originale deler til vag.

En stor takk til delelageret på Olrud avd. Kongsvinger.

Synd det skal være så vanskelig å ha det slik for noen........... grrrrrrrr

noen andre som har gode erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det skal være sånn! virker som noen ikke har samvittighet i det hele tatt! Sliter med å få tak i deler jeg også! Som jeg faktsisk har betalt for, men det er av en privat person da

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest siste motor? Hvem var værst på nesten alt? Volkswagen Audi...

Værste kundebehandlinga ever!

Jeg må riktignok si at jeg har bestilt mye deler på Olrud Hamar og Aksjeselskapet Bil Gjøvik gjennom jobben, men kan ikke huske å ha fått feil del med unntak av en ABS-føler på en importert Audi A4 og spylermotor på en VW Caravelle.

2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI

1998 Ford Mondeo 2.0 16v

1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan

1992 Honda Prelude 2.0 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ga du klart uttrykk for at det var den eksakte delen du skulle ha da? :rolleyes:

Hvis alle opplysninger du gir dem er korrekte så skal vel delene bli riktige :wonder:

Å ja pekte og vi så på delen at denna måtte det være ble det sagt hver gang.. Hadde det kommet feil første gang hadde jeg kommet til å ringt møller for å høre om dele nr var riktig.. Men nei da vi prøver igjen og blir dritsur fordi han ikke klarte å bestille riktig..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vel litt ann på hvem som jobber der. Han eldre fyren som jobber må du gjete litt på en måte:) ...greit hvis du peker på akkurat riktig del på skjermen eller no;)

..hvis du ikke er redd for bakterier kan du jo besøke hoggeriet på vinger:-)

ja det var han eldre karen, virker som han blir dritsur når jeg ringer i bjella.. Tror han er klar for utskifting skal jeg være helt ærlig..

Det ble pekt på skjermen ja men han virker ikke helt oppegående synes nå jeg da,og det fikk vise seg..

Gidder ikke gå og lete på oggeriet når en ny koster 66 kr.. han skal sikkert ha 200 kr om jeg finner en der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider