doffen23 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Jeg Har vært på Olrud på Konsgvinger ved 3 anledninger for å bestillen ei kappe på passasjersiden ved dørhåndtaket. Med min tålmodighet har det vært greit å kjøre 3 turer 7 mil om jeg bare kunne få tak i delen. Det hele toppet seg da jeg kom dit og delen fortsatt ikke var den riktige. Jeg fikk da beskjed om at nå gidder jeg ikke bestille flere ganger,denna delen havner bare i søppla når du ikke skal ha den. Hva er det for kundebehandling?? Jeg får en reprimande for at de ansatte ikke klarer å bestill den riktige delen. Da ga jeg klar beskjed om da kontakter jeg et annet verksted for å få den riktige delen. Jeg kan forstå at deler kan være vanskelige å få tak i, men når jeg får beskejd om at i dag er jeg alene på jobb og jeg gidder ikke bestille den flere ganger da må man tenke seg om. Jeg ringte så Olrud på Hamar der de sansynligvis fikk bestillt den riktige delen, og jeg skulle få en sms når delen hadde kommet. Veldig synd at man ikke kan bruke det lokale men må kjøre helt til hamar for å få tak i originale deler til vag. En stor takk til delelageret på Olrud avd. Kongsvinger. Synd det skal være så vanskelig å ha det slik for noen........... grrrrrrrr noen andre som har gode erfaringer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doser_86 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Synd at det skal være sånn! virker som noen ikke har samvittighet i det hele tatt! Sliter med å få tak i deler jeg også! Som jeg faktsisk har betalt for, men det er av en privat person da Siter 2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil) 2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn) 2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt) 1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt) 1986 Audi 100 2.2l (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Men ga du klart uttrykk for at det var den eksakte delen du skulle ha da? :rolleyes: Hvis alle opplysninger du gir dem er korrekte så skal vel delene bli riktige :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Merkelig at Hamar også i det hele tatt klarte å fikse noe. Kjører ikke bilen min dit lenger. Bruker Gjøvik i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 kommer vel litt ann på hvem som jobber der. Han eldre fyren som jobber må du gjete litt på en måte:) ...greit hvis du peker på akkurat riktig del på skjermen eller no;) ..hvis du ikke er redd for bakterier kan du jo besøke hoggeriet på vinger:-) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Lest siste motor? Hvem var værst på nesten alt? Volkswagen Audi... Værste kundebehandlinga ever! Jeg må riktignok si at jeg har bestilt mye deler på Olrud Hamar og Aksjeselskapet Bil Gjøvik gjennom jobben, men kan ikke huske å ha fått feil del med unntak av en ABS-føler på en importert Audi A4 og spylermotor på en VW Caravelle. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Men ga du klart uttrykk for at det var den eksakte delen du skulle ha da? :rolleyes: Hvis alle opplysninger du gir dem er korrekte så skal vel delene bli riktige :wonder: Å ja pekte og vi så på delen at denna måtte det være ble det sagt hver gang.. Hadde det kommet feil første gang hadde jeg kommet til å ringt møller for å høre om dele nr var riktig.. Men nei da vi prøver igjen og blir dritsur fordi han ikke klarte å bestille riktig..:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 kommer vel litt ann på hvem som jobber der. Han eldre fyren som jobber må du gjete litt på en måte:) ...greit hvis du peker på akkurat riktig del på skjermen eller no;)..hvis du ikke er redd for bakterier kan du jo besøke hoggeriet på vinger:-) ja det var han eldre karen, virker som han blir dritsur når jeg ringer i bjella.. Tror han er klar for utskifting skal jeg være helt ærlig.. Det ble pekt på skjermen ja men han virker ikke helt oppegående synes nå jeg da,og det fikk vise seg.. Gidder ikke gå og lete på oggeriet når en ny koster 66 kr.. han skal sikkert ha 200 kr om jeg finner en der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Gidder ikke gå og lete på hoggeriet når en ny koster 66 kr.. han skal sikkert ha 200 kr om jeg finner en der.. Nå tenker du på hoggern på skarnes.. hehe.. Vinger har humane priser:) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hoggern på skarnes setter jeg ikke mine bein.. er ikke helt trygg på den mannen der, hatt en utrivelig opplevelse der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Har bestilt masse deler på Olrud kongsvinger, og det har aldri vært noe problem. Men ett lite tips. Spør etter fredrik. Han er delelager sjef og sitter på bakrommet. Veldig trivelig og fikser alt:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 er det en ungutt?? Var han jeg snakka med første gangen og han var fornuftig ja.. Fikk bestillt det på hamar så det ordna seg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hoggern på skarnes setter jeg ikke mine bein.. er ikke helt trygg på den mannen der, hatt en utrivelig opplevelse der.. Hoggern på Skarnes er da brukbar :) Var forresten på Olrud og henta en bestilt del idag, den var da bestilt riktig, og jeg bestilte over telefon :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 det er bra, han ungutten var vel tilbake da.. han gammern er ikke tam og sur som ......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Jepp er en unggutt. Han er delelager sjef. Har bestillt masse av han. Han eldre bør byttes ut snart ja.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg