titus41 Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Har i dag Kjøpt meg en Cerwin Vega VEGA 10" Svc :) Prosjektet var at den 10" passet ikke inn i logitechen så her måtte det litt mdf og slikt på plass :) her er et bilde til av subben Nå har jeg tatt stikk saga og skjært ut en runding så den skal passe til logitechen. det er faktisk en 19mm MDF plate Så har jeg lagt forige sub var i den oppå og tatt en penn for å lage merker hvor skurene skal sitte her har jeg også lagd mer merker på plata her har jeg lagd hull for å komme til med stikksaga Nå er stikksaga kommet rundt og har lagd hull til skruene en liten tilpasning til måtte til fikk ikke nøyaktig oppi subben men med litt pussing og slikt funka det igjen Her har jeg prøve satt sammen skruene og mdfen i logitech kassa Nye kabelsko måtte til :) Her er subben i for prøvespilling :) og må si serr det var mye mye bedre enn originalen. låter mye strammere og tøffere nå. Specs på elementet 4 ohm følsomhet 92 dB* 300W (rms) 600W (max) 20-500 Hz det var iallefall et lite prosjekt :) det jeg skal gjøre neste med dette er å trekke plata i SKAY og få tetta mdfen bedre det lekker litt desverre men det skal fikses på :) mvh Andreas/Titus Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Hvordan funket det med kassestrl. ? Synes den så litt liten ut jeg ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Her har du samma kassa som jeg har.. den er ikke så liten er sikkert bare kameraet mitt som gjør at den ser liten ut hehe ca 55 liter tror jeg den er på.. subben har iallefall ingen problemer med denna kassa. og den spør ikke om større kasse for å si det sånn hehe Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Katarn Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Har det samma Logitech systemet jeg og :) Syns det fungerer fint slik det er orginalt jeg da men. Har du en skranglelyd/raslelyd fra innsiden av kassa di du og? Er utrolig irriterende :S Siter SAAB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nice! Tulling som alltid. =) Nordens mest moddy logitech anlegg? :P Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 du må passe på å ikke mate den subben med mye power under tuninga til kassa om du ikke har subsonic filter.. da river du sund nedre oppheng fort som fy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 nice har cv subb selv anbefales Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Liten oppdatering i dag :) har nå lagt på litt isolasjon den lakk litt luft på siden ;) da var det bare å rive det ut igjen hehe her står isolasjonen under press for å tørke her er enda et bilde med mine deilige bmw felger :) litt ekstra isolasjon måtte til rundt logitechen for å være litt ekstra sikker og her er bilde av subben:) skulle ha trekt mdfen i noe svart men hadde ikke det så da gadd man ikke hehe.. iallefall det ble mye bedre video kommer sikkert og etterhvert ;) bare spille den inn litt Mvh Andreas Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg