Mk2-16v Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Noen som har erfaring med DTA engine management system? Jeg funderer på å kjøpe throttlebodies kit til Golfen og da følger DTA med i pakka. http://throttlebodies.co.uk Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Først å fremst finn ut om noen i Norge kan å justere/mappe det sprutet!!!Det er en stor fordel om det er folk i Norge som kan seg på det.Jeg kjøpte en motor som hadde Weber-Marelli datasprut/tenning men ingen i Norge har vært borti det,så jeg kjøpte meg likeså greit Haltech for det er det mange som kan seg på. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 har du fått no pris på det systemet der, sikla litt på det samme til min 16v.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Først å fremst finn ut om noen i Norge kan å justere/mappe det sprutet!!!Det er en stor fordel om det er folk i Norge som kan seg på det.Jeg kjøpte en motor som hadde Weber-Marelli datasprut/tenning men ingen i Norge har vært borti det,så jeg kjøpte meg likeså greit Haltech for det er det mange som kan seg på. haltechn kan du jo programmere selv... kan du litt pc og har bil kunnskapene litt inne så er det jo som et 'vanlig' program... bare synd man kan føkke opp så mye Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by marius bare synd man kan føkke opp så mye Du sa det selv Marius..... Det er ikke noe problem å programmere bensin mengden riktig ved hjelp av en lambda måler. Derimot er det vanskligere å få til riktig tenningskurve uten å ha tilgang på en rullende landevei. Det er ikke helt lett å lytte etter tenningsbank samtidelig som du skal styre, gasse og justere innspruten langs landeveien :D Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2002 Originally posted by mk1classic Du sa det selv Marius..... Det er ikke noe problem å programmere bensin mengden riktig ved hjelp av en lambda måler. Derimot er det vanskligere å få til riktig tenningskurve uten å ha tilgang på en rullende landevei. Det er ikke helt lett å lytte etter tenningsbank samtidelig som du skal styre, gasse og justere innspruten langs landeveien :D jess.... jeg veit ikke åssen det er i ådi miljøet... men i jeg kjenner mange som gjerne deler erfaringer med programmeringa i jappse verden! med oppsett som funker, til feks... den og den trimminga..! kjekkt og ha.. hvis du stoler på det..ehehe lurer på hva flislundet eller vs skulle hatt får å lage tennings anlegg til en 4 rotors wankel motor, eller en 3 for den saks skyld.. ;) alt med coiler, lednings nett ++++++ og ferdig programmert Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Jgar kjøpt electromotive til sekser'n min. Med laptop og datalogger burde det ikke være så stort problem å få det til å funke. Dessuten har jeg to lambdasonder og to bankefølere. Kan koble til to sonder til, men de skal sitte etter den katalsatoren jeg ikke har eller skal ha... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Juli 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2002 Motorsport Import selger og justerer DTA sprut. Pris vil komme på ca. 20.000,-++ Tlf Marius Hauki på Motorsport Import: 90051666 Mæil:downlink@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg