Gå til innhold

gullhår et sted solen ikke skinner! (snuten)

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

fikk i dag vite at jeg har hatt flaks en gang denne uka her :):

fikk tilsnakk av sjefen for

1. sving uten blink

2. kjørt for fort (75 i 50 sona)

3. kjørt på rødt lys!

bakgrunn til dette er dette:

en dag denne uka (vet ikke hvilken) så hadde jeg svinget ut foran en sivil bil (seff uten at jeg viste om dette da!! hehe)

han hadde kjørt etter meg pga at jeg ikke hadde blinket meg ut av rundkjøringen. men siden han var på vei til annet oppdrag, så hadde han ikke tid å stoppe meg! han fulgte etter meg, og ringte til BT for å høre hvem bileier var (er snakk om en city-semi)!

mens han hadde ringt og fulgt etter meg hadde jeg (i følge han) kjørt i ca 75 km/h i en 50 sone.. dette er feil da jeg ikke hadde mere enn max 60 der..

og jeg hadde kjørt gjennom mange rundkjøringer(tilsammen 3 fra han så meg til han kjørte videre) uten å blinke.. så rart! det var NULL biler på veien, blinke for hvem da?? (viste ikke om han bak, for han lå konsekvent i blindsona mi!)

og jeg hadde kjørt på rødt lys (igjen, ifølge snuten!)! dette er og feil, da jeg aldri kjører på rødt! det som er fakta, er at jeg kjørte på gult! (noe jeg ofte gjør!) og da har han sikkert ikke sett lyset før ETTER at det ble rødt! og derfor trodd at jeg kjørte på rødt!

men, gullhåret her er dette.. han hadde sagt til sjefen min at hadde han hatt tid til å stoppe meg, så hadde jeg mistet lappen på stedet! men, siden han var opptatt, og måtte ringe sjefen.. så var alt jeg fikk tilsnakk :D:

alt jeg kan si er takk til den stoffselger/misbruker/voldtektsmann/drapsmann/konemishandler eller whatever som hadde gjort at han var på annet oppdrag, og ikke hadde tid til meg hehe

:iconsm :hello: :fatality: :???: :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du kan nok takke en stakkar som gikk på rødt lys eller krysset veien der det ikke er fotgjengerovergang... virket som at det er sånne småting han snuten der brøy seg om. Forfulge en bil fordi han ikke blinket ut av en tom rundkjøring..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapp bilistene for penger og gi dem til de narkomane...... Hvorfor kan dem ikke ta vinningskriminelle eller voldsforbrytere isteden..?? En tosk som brakk nakken min og han ble ikke dømt for dem kunne ikke være 110 prosent sikker på at det var han.. Jeg hadde 3 vitne han ingen.. Han påstod det var andre som hadde hoppet oppå meg etter han hadde sittet oppå meg og jeg var svimt av... arg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klarer å ha en bil etter deg et stykke uten å oppdage han, så tror jeg du burde begynne å blinke i rundkjøringene. Det er tydeligvis biler rundt deg når du mener det ikke er noen der.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du klarer å ha en bil etter deg et stykke uten å oppdage han, så tror jeg du burde begynne å blinke i rundkjøringene. Det er tydeligvis biler rundt deg når du mener det ikke er noen der.. :)

jeg blinker jo.. men kjørte semi, og de har som kjent litt føkka blindsoner i svinger..

så jeg la ikke merke til at han var der.. (ikke at han fulgte meg hvertfall..)

hadde jo sett han, men trodde han hadde svinget av tiligere..hehe :):

Lenke til kommentar
Del på andre sider