Gå til innhold

gullhår et sted solen ikke skinner! (snuten)

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

handsfree faktisk.. har ikke sett noen purker som bruker det når dem skal ringe.. møter stadig vekk politi som sitter med telefonen på skuldra.. :P

rart det der, ser dem også ofte uten handsfree.. og enda så skriker dem ut i avisen om at dem tok 2 - 3 karer med mobilen i hånden en ettermiddag.

Er vell bare i harstad at politiet er slik? :hide

VW Passat TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blinket meg ut av rundkjøringen. men siden han var på vei til annet oppdrag, så hadde han ikke tid å stoppe meg! han fulgte etter meg, og ringte til BT for å høre hvem bileier var (er snakk om en city-semi)!

mens han hadde ringt og fulgt etter meg hadde jeg (i følge han) kjørt i ca 75

Hva er en City semi?? En kort semi?

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GULLHÅRA VOKSER ENNÅ JA!

ONSDAG: kjørte forbi en kontroll ved Down Town i porsgrunn (for de som vet hvor dette er!) kom litt for rundt svingen (kom fra flotten!), var ikke over grensa.. men litt fort for det!

uten belte på og med en bolle i neven!

begge sto med ræven i luften og trynet inn i baken på patruljebilen! han ene snudde seg, så på meg.. men gadd ikke stoppe meg! bare snudde seg tilbake! hehe

TORSDAG: kom opp ved gammle bommane i porsgrunn, rettning skien! der hadde de seff en eller annen kontroll (var BT denne gangen da!)!

da kikka han på meg, men lot meg kjøre videre! (jeg var da og uten belte, og med en røyk i ene neven! (har vist aldri 2 hender på ratte jeg..hehe)

FREDAG: kom ut på hovedveien et lite stykke oppi gata fra elstrøm brua (kom fra odd stadion), og rett ved statoil der, der sto de! hehe.. ennå en føkkings kontroll! ble fint vikna forbi der og, selv om fyren kikka nøye på meg, og jeg var uten belte (som vanlig! hehe) :)

bare hilsa pent og kjørte videre jeg da!! hehe

snart må jeg nesten bli stoppa azza!! tror jeg har brukt opp min del av flaks nå. så framt jeg ikke tapper noen andre fra sin flaks da! hehe (stakkars de såfall..hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke vits å blinke hvis trafikanter rundt deg ikke har noen nytte av det :thumb

Sant nok.. men det er vel ditt ansvar og sjekke blindsone?

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GULLHÅRA VOKSER ENNÅ JA!

ONSDAG: kjørte forbi en kontroll ved Down Town i porsgrunn (for de som vet hvor dette er!) kom litt for rundt svingen (kom fra flotten!), var ikke over grensa.. men litt fort for det!

uten belte på og med en bolle i neven!

begge sto med ræven i luften og trynet inn i baken på patruljebilen! han ene snudde seg, så på meg.. men gadd ikke stoppe meg! bare snudde seg tilbake! hehe

TORSDAG: kom opp ved gammle bommane i porsgrunn, rettning skien! der hadde de seff en eller annen kontroll (var BT denne gangen da!)!

da kikka han på meg, men lot meg kjøre videre! (jeg var da og uten belte, og med en røyk i ene neven! (har vist aldri 2 hender på ratte jeg..hehe)

FREDAG: kom ut på hovedveien et lite stykke oppi gata fra elstrøm brua (kom fra odd stadion), og rett ved statoil der, der sto de! hehe.. ennå en føkkings kontroll! ble fint vikna forbi der og, selv om fyren kikka nøye på meg, og jeg var uten belte (som vanlig! hehe) :)

bare hilsa pent og kjørte videre jeg da!! hehe

snart må jeg nesten bli stoppa azza!! tror jeg har brukt opp min del av flaks nå. så framt jeg ikke tapper noen andre fra sin flaks da! hehe (stakkars de såfall..hehe)

Tror du burde begynne med belte, begynne å blinke, kjøre litt saktere rundt svinger, ikke kjøre på gult etc. fra nå av:D

Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har begynt å blinke litt oftere ja.. hehe

og det med svingen, vel, hadde tom bil så :): da er det mulig å ha litt høyere fart gjennom svinger :): men som sagt, jeg kjørte ikke over grensa da!

og gult kjører jeg på for at det som oftest skifter litt for seint til at jeg klarer å stoppe! eller at jeg vil ta risken på å stoppe og få vare ras baki der :?:

og hvorfor jeg kjører uten belte! jo, for at jeg kjører distribusjon.. ergo, mye inn og ut av bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider