Gå til innhold

gullhår et sted solen ikke skinner! (snuten)

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

Du har vel flaks fordi at du kjøre semi/lastebil slike kjøretøy som oftest er forbundet med at de som kjører kan kjøre...?

Men flaks er det uansett!

OT: Svar til le0n;

Det er lov å kjøre på gult sålenge du mente at du måtte ha bråbremset for det å ikke kjøre på gult! Altså du kommer til et punkt som gjør at du er for nært for å bremse.

Du må ikke ha begge hender på rattet, ingen regler som sier det...Tror jeg.... Kanskje det har kommet noen nye regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er nok ingen lov som sier man må ha 2 hender på ratte nei.. men det kommer jo ann på hva man har i andre da!! hehe

og neida, det at jeg kjører city-semi har nok ikke så mye å si du! for de fleste snuter vet at er det noen som kjører fort her i verden, så er det de bak ratte på større kjøretøy! (det har du sikkert merket selv og. mange av oss som er over grensa til tider :): hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok ingen lov som sier man må ha 2 hender på ratte nei.. men det kommer jo ann på hva man har i andre da!! hehe

og neida, det at jeg kjører city-semi har nok ikke så mye å si du! for de fleste snuter vet at er det noen som kjører fort her i verden, så er det de bak ratte på større kjøretøy! (det har du sikkert merket selv og. mange av oss som er over grensa til tider :): hehe)

Godt og høre... Når staten kommer til det punket der det blir ulovlig og røyke i bilen, så rabler det for meg:D

Edit: Offtopic men dette var min 1000 post:) Joho....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre... Når staten kommer til det punket der det blir ulovlig og røyke i bilen, så rabler det for meg:D

Edit: Offtopic men dette var min 1000 post:) Joho....

Vel, er vel ikkje lenge til du ikkje får lov og nyte verken Røyk eller Fett i bilen.

Så og sitte på en Mcdonalds Drive In og spise og røyke blir du bøtlagt for!

Det værste er at eg hadde ikkje blitt overasket vist det sjedde!

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

og flaksen slo til igjen!! :D hehe

gjett hvem som kom flagrende forbi en poiti kontroll i dag da?? med personbil denne gangen, uten belte og litt for høy fart! (ikke så veldig høy, da dette er midt i byn.. men 65 i 50 hadde jeg!)

og snuten sto der, 2 stykk..opptatt med hver sin bil..hehe!! merkelig nok, så løfta de ikke øya etter meg en gang!! hehe

hater den stoppen der azza! (en busstopp som kommer rett etter en sving ned mot kjøpesentret down town i porsgrunn)

ser de ikke før du står inne hos de med lappen i rykeklar posisjon!!

nei, la flaksen leve.. hehe.. bare synd den ikke virker på lotton og.. haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal spare litt til andre :P

men som et eksempel på hvor lite politiet vet kan jeg fortelle en historie om en i klassen min som haddde kjøretime, han skulle da til venstre i et kryss uten pil. Så han stilte seg helt riktig midt inne i krysset og ventet på gult da det var mye trafikk fra motgående felt, han har jo fått beskjed av kjørelærer om å kjøre på gult for da stopper motgående trafikk, i det han svinger av blir de stoppet noen hundre meter senere av en politibil som mente at det ikke var lov til å kjøre på gult. Heldigvis fikk kjørelærern overtalt politiet om at det var lov, men tenk om en attenåring med fersk lapp hadde blitt tatt i samme situasjon hadde sikkert fått bot da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis fikk kjørelærern overtalt politiet om at det var lov, men tenk om en attenåring med fersk lapp hadde blitt tatt i samme situasjon hadde sikkert fått bot da!

Er mange som tror at man ikke skal kjøre midt inn i krysset men det er jo ingenting i veien for det!

Og snuten er skikkelig ekkel mot oss ferskinger ja :puke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider