kevve Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Før Etter Etter m.bakgrunn Noen kommentarer? Tips, ris eller ros? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haoarox Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Greit nok, panseret ser ikke ekte ut, ikke ikke bue på det.. Ellers er den bakgrunnen ikke noe særlig bra, helt uekte. Bilen er tegneserieaktig.. Siter 01' Renault Megane Coupe Sport 1.6 90' Volvo 240 2.3GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ikke så verst, men skygen under bilen er det noe feil med, framdekket ser rart ut og det ser ut som bilen svever over bakken Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 hvordag skal han stoppe?:S fallskjerm? Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 det som kunne gjort bilen mere ekte er å ta ett eller annet bilde med noe trær hus og bilder på å prøve få det til å bli som en refleksjon i lakken på bilen .. dette har ikke jeg turt å kaste meg ut i ennå .. men tror det kunne blitt utrolig bra.. tøft om du prøver. håper du gjør det og gleder meg til å se resultatet.. det er refleksjoner i bil lakken som mangler .. derfor den ikke ser ekte ut.. og det med at bilen svever kan du løse med at har den skyggen som er naturlig av bilen (som på orginal bildet) og heller legger skyggen av bilen lengre ned på bildet om du skjønner ??... ja send melding om du vil jeg skal forklare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 flytte skyggen lengre ned mener du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 blei vanskelig å forklare .. men tror du ser det her .. tror jeg fiksa flyge problemet .. men veit ikke helt om jeg fikk til det med flatt panser .. prøvde iallefall har ikke gjort noe serlig annet enn å lage en liten stripe over og på høyre siden av passeret med samme farge som det er på taket av bilen sånn ca ved bakruta... også har jeg fiksa skyggen tror jeg .. jeg syner ialle fall detta funka litt bedre .. det du de lyse partiene mellom skyggen og bilen .. de er viktige .. det er dem som gir bilen bakke kontakt og en mere troverdig skygge effekt .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 det blei jo mye bedre da:) takker og bukker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hYped Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 skjønte du hvordan jeg gjorde det og hva jeg mente? prøver ikke være frekk altså .. bare vil hjelpe deg å lære ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevve Skrevet August 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 jo det blei klart for meg nå;) takk for hjelpen.!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg