Probe GT Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Nå lurer jeg fært på hvem som yppa opp til litt heftig kjøring i nordby tunnelen, nordgående løp ikveld.... Ford sierra cosworth svart med prøve skilter tror jeg, og en Subaru impreza med mega spoiler bak, sølv grå... tror cossien fikk problemer da han kom ut, han svingte av til Ski, med masse svart røyk ut av eksosen...:S Jeg og imprezaen tok følge til Langhus:): takk for følget;) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Egen tråd for "takk for følge" :) Eller moro at "ris-kokere" parkere cossier. Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Nå lurer jeg fært på hvem som yppa opp til litt heftig kjøring i nordby tunnelen, nordgående løp ikveld.... Ford sierra cosworth svart med prøve skilter tror jeg, og en Subaru impreza med mega spoiler bak, sølv grå... tror cossien fikk problemer da han kom ut, han svingte av til Ski, med masse svart røyk ut av eksosen...:S Jeg og imprezaen tok følge til Langhus:): takk for følget;) Er det snakk om WRX Imprezaen med carbon body kits? Så denne på Ford treffet på Lørdag, radikal kjerre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Den som japanimport gutta har? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Egen tråd for "takk for følge" :) Eller moro at "ris-kokere" parkere cossier. Jo takk jeg vet det, postet der før du registrerte deg så jeg vet godt om den:hello: Bare lurer på hvem det var, morro folk... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Er det snakk om WRX Imprezaen med carbon body kits? Så denne på Ford treffet på Lørdag, radikal kjerre. Denne var helt sølvgrå... Den lå bak meg men så ikke noen carbon kit på den, hm.. var jo litt mørkt så kan hende.. den går fært den? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 den var innom på japsetreffet på rudskogen igår, pluss at den var på ford-treffet på lørdag.. kjørte ikke på bane noen av dagene så vidt jeg kunne se.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hvite Compomotive på Cossien? Er en ganske nyimportert bil fra Follo det i så fall. Svart røyk er bare uforbrent bensin det, er vel ikke uvanlig på Cossie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det sierran er nok Martin sin tenker jeg, hvis den den hadde hvite compotive felger Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det kommer svart røyk i fra bilen din også da Niklas ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det sierran er nok Martin sin tenker jeg, hvis den den hadde hvite compotive felger Nop, var ikke den... Den jeg tror du tenker på har også hvite skilt... Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Det kommer svart røyk i fra bilen din også da Niklas ;) hehe, nei=P er bare du som må drive å bytte topp pakning:iconsm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hvite Compomotive på Cossien?Er en ganske nyimportert bil fra Follo det i så fall. Svart røyk er bare uforbrent bensin det, er vel ikke uvanlig på Cossie. Hehe, jo men det så mistenklig uvanlig mye ut, det liksom rant ut, så ut som han trilla bortover i avkjørings feltet at noe alvorlig hadde skjedd :S Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 hehe, nei=P er bare du som må drive å bytte topp pakning:iconsm Ehh, jo det kommer sort røyk i fra bilen din. Og denne er egentlig i takk for følget tråden ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 merklig at det er bare du som ser det da, du som aldri ser bilen så vidt... lol=p nei dette er carspotting, spottet bilene... tok ikke følge med cossien...og vil gjerne vite litt om denna, for den var ganske strøken. men off topic inlegg,slitsomt henry:iconsm Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg