Gå til innhold

Janson: Honda Civic - Pioneer Soundstream Morel

Ranger emnet

Janson

Anbefalte innlegg

Må lufte tankene litt her..

Har to ting jeg skal gjøre med bilen, det er bygge i bagasjen og bygge nye dørsider..

Skal jeg ta bagasjen først, og få ferdig alt av forsterkere, basser og kablingsfaen..

Eller, skal jeg bytte ut frontsettet med et knallbra et?

Blir glassfiber på begge to, bagasjeprosjektet kommer til å koste en del mer enn dørprosjektet..

Får råd til dørprosjektet på den lønninga som kommer i midten av januar,

men mangler fortsatt et par lapper til bagasjen.. Strøm kommer jo til å bli et stort issue hvis jeg hiver inn enda en forsterker...

Men en annen ting er at det blir litt lettere for meg i ettertid mtp kobling og kabelinnkjøp hvis bagasjen er ferdig først..

Og hvis jeg da velger dørene først, og kjører aktiv deling på de nye høyttalerne, så har jeg ikke noen forsterker å koble bassen på lenger :(

Jeg har forsåvidt gjort meg opp en mening om hva jeg tror er best, men skriver dette for å høre på noen andre sin mening as well...

Fyr løs! :D

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med folket her, det er utrolig behagelig for deg som fører av bilen å ha litt god lyd forann, med god ''duw'' bakfra :) Helt enig.

Jeg fikk en utrolig deilig følelse selv da jeg bygget om mine dører til høytalere der, ble utrolig fornøyd med mer ''lyd'' og ikke bare bulder. :)

-Arne

90' Ford Sierra 2wd DOHC-T

05 Jumpy

X-Diverse

***Ford***

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det dukket opp noe anna, som jeg trolig kommer til å gå for..

Tho, det kommer seff ann på den prisen jeg får ;)

Har nemlig hatt en bulk i frontfangeren siden bilen ble kjøpt for over 2 år siden, og jeg har sett meg mektig lei på den. :knock:

Så har forhørt meg litt rundt på pris på noe leppegreier og litt sådär, så får jeg heller fikse på frontfangeren selv, og få det lakkert..

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Lukter det litt polyester, glassfiber og plastsparkel? :)

Jeg ville også gått for frontsett først! For det første så har du råd til det nå, og jeg vil se mer... For det andre så er det så sykt digg med god lyd foran, om du ønsker litt mer punch kan du sikkert bare dele frontsettet litt lavere og heller spille litt lavere. I did :)

Mvh Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider