Morgis Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hvor får jeg tak i den hvite og røde tapen som skal være på støtfangerene? Får man kjøpt dette på rull hos volvo? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T O N Y Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hvorfor i all verden vil noen ha på d Siter kvifor gå når man kan sykkla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 hvor får jeg tak i den hvite og røde tapen som skal være på støtfangerene?Får man kjøpt dette på rull hos volvo? Vil anta det ja Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 Vil anta det ja får vel ta en tur utom å høre.. koster vel skjorta men Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 11, 2006 Rapporter Share Skrevet August 11, 2006 får vel ta en tur utom å høre.. koster vel skjorta men Du skal kjøre original look på bilen helt ut? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 hvor får jeg tak i den hvite og røde tapen som skal være på støtfangerene?Får man kjøpt dette på rull hos volvo? delenr 283306 (75-80) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 delenr 283306 (75-80) takk :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Du skal kjøre original look på bilen helt ut? skal ikke ha den 100% original, det blir litt kjedelig, men syntes den stripen fremhever originalfølelsen bedre :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Feiltema har rød reflekstape.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Feiltema har rød reflekstape.. spørs bare om det er fungerende klister på den rullen da :thumb satser nok heller på originaltape Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Fungerer ja.. Fattern har klistra det opp på 4 campingvogner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 skal ikke ha den 100% original, det blir litt kjedelig, men syntes den stripen fremhever originalfølelsen bedre :) Skjønner. Tøft med biler som er nogenlunde originale uten for mye dill-dall. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Rydda i delelageret i kjellern i vinter. Fant 4 pakker med uåpna volvo refleksteip. Får si fra hvis du ikke får tak i hos volvo. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Rydda i delelageret i kjellern i vinter. Fant 4 pakker med uåpna volvo refleksteip. Får si fra hvis du ikke får tak i hos volvo. hvit og rød samt dem er til gamletypen støtfangere så kjøper jeg dem av deg. Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Hvit og rød ja, men jeg tenkte ikke på at du hadde gamletypen fangere. De jeg har liggende er til plastfangerne. Dessverre.. Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg