Gå til innhold

Audio Custom - Golf 3

Ranger emnet

ragua

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte denne best..................:thumb :thumb

http://ragua.vestnes.org/flolo/DSC01230.JPG

Neida,utrolig artig å se prosjektene deres.............:respect

Per...

Det der er god stolen sin!!! :D Har vært ute i hele kveld å pussa på den kassa der... Vi bestemte oss for å gjøre noen endringer på den så... :)

Kommer vel med noen flere bilder i morgen..

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro når man blir litt "kjent" og flere viser interesse og ønsker byggverk :)

Ja det har vist seg at folk er veldig intr. i dette. Problemet er jo at de som tar på seg slike jobber tar seg grådig betalt.... Derfor har jeg lagt meg på et prisnivå som er veldig akseptabelt for de fleste...

Bedre å tjene litt enn ingenting.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vist seg at folk er veldig intr. i dette. Problemet er jo at de som tar på seg slike jobber tar seg grådig betalt.... Derfor har jeg lagt meg på et prisnivå som er veldig akseptabelt for de fleste...

Bedre å tjene litt enn ingenting.. :)

Intressant.Begynner å planlegge litt ombygging av dørene foran på Golfen 4

neste år.Håper å bli noe likt med denne.Bare i Focal skrift.Sånn ca.ville du ha tatt for en sånn type jobb..........:thumb :thumb Ellers står det :respect av det du holder på med....

http://work.caraudiomall.co.kr/doorwork/P1012497.JPG

http://work.caraudiomall.co.kr/doorwork/P1012563.JPG

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne ikke vært mer enig! legger dem bare frem planene sine og parkerer bilen hos deg, eller blir dem i nærheten og får litt innput? Gøy med litt arbeid man liker på fritiden osv! og blir jo som sagt littegrann igjen for det :) Men nå skal ikke jeg plage tråden med mer OT :)

Som oftest diskuterer vi litt ja. Jeg gir dem vanligvis 3 valg.

1. Bygge for at det skal spille bra.

2. Show-off

3. Begge deler... Dog mer arbeid = dyrere

Er opp til kunden om han/hun vil oppholde seg i området menst jeg bygger i bilen. De fleste setter den bare fra seg og kommer tilbake når jeg er ferdig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er første gang du arbeider med glassfiber må jeg si meg imponert. Så veldig bra ut faktisk!

Laget noen småting med glassfiber før men dette er første gang jeg lager noe såppas stort. Kassa ble levert til kunde idag. Passet veldig bra i bilen. Den skal nå sendes til lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider