Shakotan Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Ikke ta sjansen på økonimsk ruin for at 8 stykker skal kjøre da Thomas. Sett en frist og avlys dersom du ikke får nok påmeldte! Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet August 12, 2003 Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by turbothomas Mye prat - få som gjør noe. Ganske typisk på forumet ja. jeg er klar som et bløtkokt egg! Penger kommer ASAP!! (Er tilbake fra min lille ekskursjon nå..) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 13, 2003 Rapporter Share Skrevet August 13, 2003 penger blir overført ikveld ifra min side;) gleder meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Er oppe i 13 påmeldte + noen usikre. Regner med at alle møter opp senest 1630. Kantina vil være åpen mellom 1600-1800. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Takker alle for oppmøte i går kveld. Det ble en vellykket kveld, ingen avkjøringer eller tilfeller av platekontakt. Eneste skade utover oppbrente bremser og raspede dekk, var vel ei girkasse som vandret hen til de evige jaktmarker. De fleste hadde tatt litt høyde for anti-DB-drag konkurransen NT har, så det ble få avflagginger for støy. ;) Banen var jo for det meste tom, så jeg regner med folk fikk kjørt så mye dem orket, hvilket jeg gjorde. Vålerbanen uten sjikaner er helt sjef! Rask og rytmisk bane. Ettersom jeg overlevde økonomisk på et flue-fitte-hår, kan det fort hende det blir en kjøring til i slutten av september :D Men det kommer jeg evt tilbake til. (folk på forumet her er jo som kjent SLAKKE til å stille opp når noen drar igang morro) Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 bare å si ifra det.. mail meg du neste gang.. kommer jeg for detta var moro...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Jepp, de fleste vil være med mer etter første gangen på bane! :D btw; flere enn meg som syntes det var imponerende hvor fort Golfen gikk rundt banen. Du er nok et bevis på at en ikke trenger formel 1 bil for å ha det morro på bane! - eller for å få det til å gå fort... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 både fredrik og vegard trodde det var gti:D de blei litt overrasket over hvor bra den motoren egentlig fungerte... eneste var dekka mine som var litt slitte.. skal legge om nye i dag eller i morra.. edit: dama klokka meg til 1,17.6 er ikke misfornøyd med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RIA Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Er ihvertfall kjempefornøyd! :D Fikk med begge prodriver kara på tur, la igjen rundt 12 mil på banen og ca 40 liter bensin. Så det ble bensinfylling på elverum både før og etter denne gangen. :) Helt sjef å være "alene" på banen og kjøring med sjikaner er heretter meningsløst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Originally posted by taxidriver edit: dama klokka meg til 1,17.6 er ikke misfornøyd med det 1,17.6??? det er jo jævlig bra,hvis du aldri har kjørt på bane før...:eek: jeg kjørte på ca.1,25 på mitt første forsøk...og jeg har vel omtrent dobbelt så mye gamp som deg...:rolleyes: (men jeg har punkterte bakdempere da...*ro ro*) :) hadde jeg bodd litt nærmere våler enn 40mil så hadde nok jeg også vært fast gjest på disse "treffene" ja.... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet August 21, 2003 Rapporter Share Skrevet August 21, 2003 Var det noen som klokka meg(hvit golf2)? Jeg kommer sterkere tilbake med orntli bil hvis det blir noe i september Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by TG1 1,17.6??? det er jo jævlig bra,hvis du aldri har kjørt på bane før...:eek: jeg kjørte på ca.1,25 på mitt første forsøk...og jeg har vel omtrent dobbelt så mye gamp som deg...:rolleyes: (men jeg har punkterte bakdempere da...*ro ro*) :) hadde jeg bodd litt nærmere våler enn 40mil så hadde nok jeg også vært fast gjest på disse "treffene" ja.... :) satsa MY i svinga, hang på med f.eks thomas gjenomm sjikana men så fort det var litt strekke så bare dro ham ifra.. hadde SEINE og harde inbremsinger og rask på gassen, lukta litt bremser etterhvert.. hehe.. var så vidt utafor ved et par anledniger oxo.. fredrik bare gliste når han satt på... men må bli flinkere til å ta svinger, sliter med S'n etter retta... men det blir nok bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Originally posted by turbothomas Ettersom jeg overlevde økonomisk på et flue-fitte-hår, kan det fort hende det blir en kjøring til i slutten av september :D Men det kommer jeg evt tilbake til. (folk på forumet her er jo som kjent SLAKKE til å stille opp når noen drar igang morro) Skal jaggu meg ikke se bort fra at jeg dukker opp da! Mmm, Vålerbanen uten sjikaner :-] Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Jeg ser dere snakker om med og uten sjikaner og sånt.. Hva betyr det?? Har ikke peiling på banekjøring i det heletatt men har lyst til å prøve det en gang. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet August 22, 2003 Rapporter Share Skrevet August 22, 2003 Det settes opp dekk-sjikaner for å få ned farta inn i raske svinger... Med mange på banen som ikke nødvendigvis er spesielt banevant, kan det blir skummelt iblant inn i svinger. Når det er få som kjører på banen er det ikke så kritisk og det går greit å kjøre uten disse sjikanene. Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg