Brandtenborg Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by Tommy405GTX fiestan sitter jo tog på skinner den da....kansje liten motor på de fleste, men de kan holde bra fart i svingene vet jeg... Sitter som et helvete i svingene, men problemer med aksen! Hehe! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by taxidriver åssen sjermedes har du kjøpt deg da?? Det er en 82 mod. Mercedes 200... Ikke akkurat noe skrytebil, men behagelig cruice bil! :) Er jo kjøleskap i den da!! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 hørtes digg ut.. er det sånn skikkelig vagle vagle bil eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Øy! topic? :eek: hehe Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by taxidriver hørtes digg ut.. er det sånn skikkelig vagle vagle bil eller?? Ja, det kan du godt si! Hehe! Digg bil å kjøre! :) Sorry turbothomas! Måtte bare svare! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 BACK TO TOPIC: jeg skal eventuelt utpå med golfen og det sitter bare 100 hk i den, så jeg tror ikke det gjør noe om du kommer med verken sjermedesen eller fiestan... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Tror jeg venter til jeg har noe kvassere og komme med... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 turbothomas:hvordan går det med på melding av folk??ingen som jeg har prata med har råd til å være med.alle har lyst men.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RIA Skrevet August 6, 2003 Rapporter Share Skrevet August 6, 2003 Originally posted by taxidriver turbothomas:hvordan går det med på melding av folk??ingen som jeg har prata med har råd til å være med.alle har lyst men.... Jeg er med.. turbothomas: Du fikk mailen jeg sendte for en stund siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 RIA: og du er? hehe... litt vanskelig å skille nicks og navn vettu. Ja, 750 kroner er litt mye. Men, det er prisen å betale for å kjøre uhemmet mye uten sjikaner. Men har du bil, har du råd til dette. 750 kroner er bare en fis i vinden. For å nevne det en gang til; jeg gjør ikke dette for å tjene penger, men for å få kjørt mest mulig på bane selv. Målet er å gå i null selvom jeg risikerer flere tusen i personlig tap. Har 8 sikre hittils, og en del prospekts. Dukker alltids opp noen i siste liten, men jeg trenger 13-14 stk, helst noen til så slipper jeg å subsidiere _for_ mye. Skulle det komme flere slenger vi på en instruktør til. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Lista med påmeldte hittils; Richard Å Luis A Harald B Reffer HMH Alex G Bjørn S Eirikoo Jeg trenger noen til pronto! Må svare NT i morra. RIA; er du her? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by turbothomas Lista med påmeldte hittils; Richard Å Luis A Harald B Reffer HMH Alex G Bjørn S Eirikoo Jeg trenger noen til pronto! Må svare NT i morra. RIA; er du her? VIl ikke melde meg på siden jeg ikke er sikker på om jeg har bil.. Sorry... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RIA Skrevet August 7, 2003 Rapporter Share Skrevet August 7, 2003 Originally posted by turbothomas Lista med påmeldte hittils; Richard Å Luis A Harald B Reffer HMH Alex G Bjørn S Eirikoo Jeg trenger noen til pronto! Må svare NT i morra. RIA; er du her? Aliaser ja.. hehe.. godt poeng.. :) Er på lista. Men kom igjen da folkens! Koster jo ikke mer enn et par uker med bilforsikring dette. Absolutt verdt litt ekstra for å slippe å kaste bort tid på å stå i kø på banen og i pit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Okidok. Har jo bestilt bana denne dagen fra 17-21. Påmeldinga har vært litt råtten, så jeg må ta et lite forbehold om hvor lenge det varer. Dvs kommer det ikke nok, må vi dessverre kutte av en time før. Vi kjører så lenge vi har penger. P.t er dere påmeldt; Richard Aa Luis A Harald B Reffer HMH Alex G Bjørn S Eirikoo I tillegg var det en kamerat eller to av noen som skulle være med. Satser også på at det kommer noen i siste liten. Vennligst betal inn kr 750 til kontonummer 2050.03.96971 snarest. Kontakt meg hvis det er noe dere lurer på. Og, skulle dere klare å få med noen er det konge! Men få dem til å maile meg så jeg holder oversikten. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet August 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2003 Originally posted by taxidriver turbothomas:hvordan går det med på melding av folk??ingen som jeg har prata med har råd til å være med.alle har lyst men.... Mye prat - få som gjør noe. Ganske typisk på forumet ja. Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg