Gå til innhold

Hvilken forsterker?

Ranger emnet

tutigard

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt meg en dynabel dy9412 og et Seas lotus preformance sett. Hva skal jeg velge av forsterker(e) her? Bør jeg gå for en til subb og en til frontsett? Eller en 4-kanals? Ønsker ikke å bruke alt for mye penger på dette nå, siden jeg kansje får en kompis til å ha med en rf monoblokk fra usa om en liten evighet. Men finner jeg et godt tilbud kan jeg avbestille forsterkeren. Noen som har noen posetive/negative erfaringer med DUB forsterkere? De har en som skal gi 1000w rms, vil denne fungere til subben? http://www.webhotell-spesialisten.no/streetsoundno/nettbutikk/commerce.cgi?product=2forsterkere-2-kanal&cart_id=4340139.16033 Andre tips til forsterkere?

Alle svar mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seas Lotus og DY9412? Det var en relativt.. uvanlig mix, hehe.

Kjøp forsterker til frontsettet ditt, pluss dempemateriale til dørene om du ikke har det fra før. Vent med å kjøpe en ekstra sub til du i det hele tatt får hørt RF-blokka på DY-en (hvorfor kjøpe mer når du ikke aner om du trenger mer?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seas Lotus og DY9412? Det var en relativt.. uvanlig mix, hehe.

Kjøp forsterker til frontsettet ditt, pluss dempemateriale til dørene om du ikke har det fra før. Vent med å kjøpe en ekstra sub til du i det hele tatt får hørt RF-blokka på DY-en (hvorfor kjøpe mer når du ikke aner om du trenger mer?).

Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men spørsmålet mitt var egenlig: Bør jeg kjøpe en forsterker til frontsettet og en til subben? Eller kjøpe en til å drive både subb og komponentsett? I såfall, hvor stor forsterker(e) trenger jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider