Alexxx Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Dette er da hovedsaklig til Bergenserne her inne, hehe. Jeg har hørt fra flere bekjente diverse rykter eller hva man skal kalle dem, og det ryktene går ut på er at politiet ikke kan bruke laser/radar i området rundt Flesland flyplass, Lønningen spesifikt, da laseren/radaren kan forstyrre det som foregår på flyplassen. Jeg har ikke peiling på hvordan slikt fungerer, så jeg tør ikke si verken det ene eller andre, selvom jeg syns det høres litt søkt ut. Noen som vet noe om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 har bodd 18 år i akkurat det området du nevner, og har ALDRI sett målinger etter runkjøringen i lønningen, videre ut mot ytre flesland. MEN, de har stått med laser flere ganger like ved blomsterdalen der, på vei mot flesland, og det er rimelig nærmt flyplassen også.. tror nok de måler der ja.. hvor ofte, det er en anna sak ;) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Satt på med en taxisjåfør hjem fra byn engang, og hun fortalte at hun hadde blitt tatt i laser/radar kontroll på vei fra Flesland (på strekningen mellom Flesland og rundkjøringen ved Telenor-bygget) i 4-tiden om natten(!) noen dager tidligere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg