Gå til innhold

frakt firmaet i usa

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

noen som kan fortelle meg hva det firmaet du kan registrere deg åfå adresse i usa heter? så sender de billig videre til norge?

kjøpte noe seler på e bay nemmelig å fikk en forferdelig frakt!

Denne har jeg brukt i flere år bare gode erfaringer, hvordan priser de har i forhold til andre vet jeg ikke http://www.jetcarrier.com/default2.asp?lang=47 Velkommen i ebay klubben måtte det gå deg vel:roll:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jeg endre shipping adressa mi på e bay å da eller kan jeg bare avtale med selger at han sender til jetcarrier?

avtale med selger ja.

går alltid greit, de blir igrunn bare glad for å få sende den til en andresse i sitt eget land, minre styr for dem sikkert :)

Bilpark:

-00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8

-67 Chevrolet Chevelle 396BB

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jeg endre shipping adressa mi på e bay å da eller kan jeg bare avtale med selger at han sender til jetcarrier?

Du kan ha to adresser tror jeg på ebay en bo og en shipping adresse, og når du

har fått tilslaget på en vare vil du bli spurt om hvilken adr. det skal sendes til.

Det som er fint med jetcarrier er at du får en faktura i posten med frakt toll mva og varen får på posten.:thumb De har sendinger hver mandag og derfor går det aldri lenger en to uker i frakt, har opplevd helt nede i 5 dager fra kjøp:respect . Nesten like raskt som amerikanske bilder.

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt hjelp hær!

fikk denne adressa til jetcarrier:

Emil Johansen

co Xport-11761-NO

601 W. Linden Av

Linden, NJ 07036

hva i allverden betyr dette da?

hos e bay må jeg fylle inn følgende

Contactname: den er jo enkel Emil Johansen

så kommer adress: hva skal jeg fylle inn der da? resten av det som står der? eller bare deler?

så kommer state/province/region: hva der?

så zip postalcode:????

så cuntry:

noen som vet dette og har gjort dette selv gjerne hjelp meg :)

Imprezan SOLGT.

Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linje nr 2 og 3 fyller du inn som adresse.

State er NJ (New Jersey)

Og Zip code er 07036

Husk å booke pakken hos Jet Carrier så snart den er på vei. Korrekt avsender navn er viktig, samt beløp i dollarog beskrivelse av varene på engelsk..Jet Carrier ber deg også legge ved kopi av faktura eller bestilling.Dette har jeg aldri fått til /brydd meg med, men det har alltid gått fint likevel.

Jeg er veldig fornøyd med Jet Carrier selv om det har vært litt små kluss et par ganger før jeg har fått delene.Men jeg vet jo ikke om det er Posten eller JCsin feil.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider