Golf`3 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Yeah ! Endelig kom senkesettet i posten fra eyecandy, og ble bra ivrig i å få satt det på golfen:P Brukte ca 2.5 timer på å sette på alle 4 dempere, fikk hjelp fra en som hadde gjort det før, så gikk greit unna :) Noen bilder : Beklager litt store bilder** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Prøvde å få den likt senka foran og bak, synes det er penest.. Men er det mulig å finne ut hvor mye man har senket bilen ? måle på demperen eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyLoff Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Offtopic: Hvilke tåkelys er det du har på bilen? de var kule :thumb Siter __Volkswagen Golf 3 1,8GL 90Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Golf 4 1,9TDI 130Hk__ <--- RIP! __Volkswagen Passat 1,8T 150Hk__ <--- SOLGT! __Volkswagen Passat 1,9TDI 130Hk <--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Offtopic: Hvilke tåkelys er det du har på bilen? de var kule :thumb KJøpte tåkelyssett på maxam-tuning.no Men siden er under oppbygning, så er ikke noe utvalg for golf der om dagen.. men du kan sikkert finne de samme på de andre web shop`ene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Dette var en fin bil. På det ene bildet så ser det ut som du har noe blått lys inne i lykta, synsbedrag? :bok: Men dråpe-speila kommer aldri til å passe inn med bilens linjer selv om det gir en mer spenstig look enn de orginale lastebil-speila :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Dette var en fin bil.På det ene bildet så ser det ut som du har noe blått lys inne i lykta, synsbedrag? :bok: Men dråpe-speila kommer aldri til å passe inn med bilens linjer selv om det gir en mer spenstig look enn de orginale lastebil-speila :): Bestilte litt feil pærer til lyktene, så er nok ikke synsbedrag er jeg redd =I Er frista til å gå tilbake til de orginale speilene som er el-justerbare, ser ikke noe i det høyre sidespeilet, og går ikke å justere nok på det.. Noen som har forslag til andre speil som kan bli pent på min bil ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bestilte litt feil pærer til lyktene, så er nok ikke synsbedrag er jeg redd =IEr frista til å gå tilbake til de orginale speilene som er el-justerbare, ser ikke noe i det høyre sidespeilet, og går ikke å justere nok på det.. Noen som har forslag til andre speil som kan bli pent på min bil ? Eneste bra alternativene til orginale er de som Tony har. ;) Og nesten umulig å finne ut hvor mye som er senket. Kan jo måle på gjengene men om du tenker i forhold til vanlig høyde så har jo de gamle fjærene alltid sunket sammen litt. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Senk måles ikke i mm, det måles i om det ser bra ut.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Senk måles i antall meter ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 borabora: Cult speilene er fine på golfen hans.. Tror ikke det blirlike pent på min bil. Så går nok for orginale tilslutt tenker jeg. Marvil : hehe, ening der. Er jo det som teller ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Senk til det er fint å se på. Ikke bry deg om du kommer fram eller mm! ;) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 borabora: Cult speilene er fine på golfen hans.. Tror ikke det blirlike pent på min bil. Så går nok for orginale tilslutt tenker jeg. Marvil : hehe, ening der. Er jo det som teller ;) He, he. Er et veldig bra alternativ det. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf`3 Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 jess ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg