Gå til innhold

spørsmål angående senkesett/godkjenning

Ranger emnet

super roof

Anbefalte innlegg

Hei,

Du har noe som heter lesefjors (i den duren i hvertfall) Og noe som heter jamex

Begge kan få's med Tüv papirer!

Jamex senker 40mm mener jeg og det tror jeg lesefjors gjør og, så sant ikke det var 45mm, det husker jeg ikke!

Det du må gjøre for og få godkjent dette på BT er og ta en 4hjulskontroll med justering! Og såklart tüv dok..

Da vil det stå i vognkortet ditt godkjent senket (bla bla bla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer å pusse opp patrolen, til vinteren å da regner jeg med att jeg kjøper en 240, å senkes må den, har delvis dårlige erfaringer med bt,

godkjente en 244 for en del år siden med jamex sett etter mye om å me menn fikk jeg det godkjent men fikk det ikke i vognkortet men bare stempel på tuv papiret, noe som ikke hører hjemme noe sted, men var vanlig praksis der, om hvordan det gjøres n å hvet jeg ikke,

har dårlige erfaringer med jamex settet å begge fram fjærene var knekt etter 3 år. noen som har gode erfaringer med lersjefors? settet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 240`n jeg har nå så hadde forrige eier og fått til å knekke fram fjærene og når jeg kjøpte den så visste det seg at fram fjærene var knekte igjen. Hvordan det ble slik det kan jeg ikke svare på. Har nå et splitter nye Lesjøfors senke sett som venter på å bli montert.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke en kopi med mer girolje etc på da :iconsm

ikke ta det ille opp , var en spøk

:fatality:

he he, er bare tilfeldig jeg fant det her om dagen jeg rota i noen gamle volvo deler, tilen ble sent til sin siste hvile for ca 3år side, den så forøvrig sånn ut http://s95.photobucket.com/albums/l153/superroof/?action=view&current=11-08-2006225250.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1

Lenke til kommentar
Del på andre sider