Gå til innhold

Røyk/snus mens du kjører!

Ranger emnet

The cowboy

Anbefalte innlegg

bare lurer her, regner med at flerparten her røyker eller snuser! men hvor mange av dere som røyker (da rullings) ruller en røyk mens dere kjører bil?

og hvor? (e18, midt i byn eller øde landevei) og hva hastighet!

og det samme spørsmålet gjelder dere som snuser!

kan jo begynne selv, da jeg både snuser og røyker!

og ja, jeg pakker en pris eller ruller en røyk mens jeg kjører! både bak lastebil ratte og bak bil ratte!

både i byn, og på landeveien og på E18! i alt fra 5 km/h til 110 km/h

kvaliteten på rullingsen blir jo så som så men..hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sluttet å røyke for et år siden eller noe.. Men røyket mens jeg kjørte gjorde jeg.. Det er ikke så risikablet, med mindre du mister røyken på gulvet o.l Da er det fort gjort å miste konsentrasjonen.

Å rulle eller bake en prell syns jeg er langt over grensen, da det krever to hender for å gjøre det.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, trenger ikke to hender; derfor er det veldig kjekt å lære seg og rulle med en hånd :): Det går, men er ganske vanskelig (nei, jeg kan ikke det, men prøver og lære det)

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyker, men ikke i bilen. røyking i bilen ødelegger bilen..

Røyka i den gamle bilen min. hadde en pakke med ferdig røyk vis jeg skulle kjøre langt og ikke stoppe. ellers så ble det og rulle seg en rullings før man satte seg inn..

Det er tryggere og skrive en melding på mobilen enn og rulle en røyk i bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å røyke for et år siden eller noe.. Men røyket mens jeg kjørte gjorde jeg.. Det er ikke så risikablet, med mindre du mister røyken på gulvet o.l Da er det fort gjort å miste konsentrasjonen.

Å rulle eller bake en prell syns jeg er langt over grensen, da det krever to hender for å gjøre det.

Da er du amatør dersom du ikke klarer å bake mens du kjører,selv om bleier er enklere når man kjører.

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snuser.

Pakker aldri pris (eller pakker præs som man sier i Bergen) mens jeg kjører (makan til uansvarlig kjøring), i så fall kjører jeg inn til siden. Men nå skjer dette sjelden da jeg som regel snuser porsjon. Og da holder jeg i rattet med èn hånd og tar meg en porsjonssnus med andre hånden.

Røyke gjorde jeg bare i Magaluf :P

Mvh.

Daniel Gjerstad

[ ]1997 Vw Golf 3 1.6

[X]1986 Citroën BX 19 GTI - død (gikk bra..når den gikk!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider