The cowboy Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 grunn til at jeg bare skriver 2 door er at jeg ikke har peil på alt detta R32,33,34,35 osv osv osv! hehe men så en blå slik i skien i dag hvertfall.. på lietorvet! var en høyrestyrt, men det som var litt spes (og positivt) var at det var ei dame som kjørte! blond kort hår.. hehe :) (fikk med meg det da jeg ble seende litt mere enn vanlig! hehe) er det dama som eier den eller bare gubben som har mista såpass mye hjerne/blitt så tøffel at han låner bort sitt 50 000£ dyre playstation! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 grunn til at jeg bare skriver 2 door er at jeg ikke har peil på alt detta R32,33,34,35 osv osv osv! hehe men så en blå slik i skien i dag hvertfall.. på lietorvet! var en høyrestyrt, men det som var litt spes (og positivt) var at det var ei dame som kjørte! blond kort hår.. hehe :) (fikk med meg det da jeg ble seende litt mere enn vanlig! hehe) er det dama som eier den eller bare gubben som har mista såpass mye hjerne/blitt så tøffel at han låner bort sitt 50 000£ dyre playstation! hehe Tror hun er vant til å kjøre Skyline... Har 5 stykker å velge mellom i gården. Forøverig er hun på Rudskogen å kjører når det passer;) Ikke alle damer som må ødlegge bilen når de skal ut en tur. Men godt spotta da:) Så vet jeg hor hun har vært...... haha Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Hvor holder du til bmw335 ? Siter BMW E36 M50 323 turbo 352whp/422wnm @ 1,5bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Tror hun er vant til å kjøre Skyline... Har 5 stykker å velge mellom i gården. Forøverig er hun på Rudskogen å kjører når det passer;) Ikke alle damer som må ødlegge bilen når de skal ut en tur. Men godt spotta da:) Så vet jeg hor hun har vært...... haha kona/dama di eller?? hehe sa ikke at hun kom til å vrake den heller :): hehe.. ble bare positivt overrasket :): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 morro med slik! det som er min "fremtidsplan" også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Tror hun er vant til å kjøre Skyline... Har 5 stykker å velge mellom i gården. Forøverig er hun på Rudskogen å kjører når det passer;) Ikke alle damer som må ødlegge bilen når de skal ut en tur. Men godt spotta da:) Så vet jeg hor hun har vært...... haha Hor? ikke bra... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Tipper det er denne? Jævlig fint eksemplar ihvertfall! :D Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jupp, tar jeg ikke helt feil, var det den ja! er fin den ja :) men helt ærlig? så liker jeg de eldre litt bedre! de som har mere firkanta viduer og fasong! :): men hadde jo seff ikke takka nei om noen ga meg en slik :D: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg