TurboPolo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Ble ingen kjøring da bilen min ble stjålet :puke: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hvem av gutta var det a? Var en tur innom på lørdan.. Men syns allt var litt vassent.. inkl været.. Og når bremseveska mi var vassen så ga jeg faen.. Møtte Stambo etter veien på vei hjem.. Må få titta på bilen din engang.. Så bra ut.. Jeg var der vettu. Var på vei ut da jeg møtte deg... :) å takker.. ser ikke så værst ut din heller... hehe.. var der på søndagen også, å da var det mye bedre siden været holdt oppe.. :) var med på utstillinga, men dårlig klasseinndeling! menmen.. :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Ble ingen kjøring da bilen min ble stjålet :puke: Kondolerer det må da ha vært jævlig kjipt var det den som ble tatt ved et hotell sammen med en golf. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Kondolerer det må da ha vært jævlig kjipt var det den som ble tatt ved et hotell sammen med en golf. Det stemmer, en Rallye Golf.. Ligger godt på veien med slicks og stivere dempere og senk ja, men stivere skal det bli! Godt av mer hester har jeg, og det har jeg forhåpentligvis gjort noe med til våren;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Hehe hva slags motorplaner har du da. Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Ble ingen kjøring da bilen min ble stjålet :puke: Fikk mld samme dagen dette skjedde, funnet ut noe vedr bilen din?? Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nei har ikke hørt noe. Holder på med ny bil nå Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nei har ikke hørt noe. Holder på med ny bil nå Syn å høre dette, håper du hadde ekstra forsikring på bilen slik at du ikke tapte så mye penger på den, lykke til m nytt projekt. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Han satt ikke igjen med en dritt etter at bilen ble stjålet, kun ansvarsforsikring! Var meg du fikk meld av g40T, om du ikke skjønte det ;) Polo20VT: Det skal gå fortere:D Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Han satt ikke igjen med en dritt etter at bilen ble stjålet, kun ansvarsforsikring! Var meg du fikk meld av g40T, om du ikke skjønte det ;) Polo20VT: Det skal gå fortere:D Skal være helt ærlig har byttet tlf, misttet mye nr, så nå veit jeg hvem det er. Surt å tappe så mye penger men er de dumme nok til å selge den motoren, blir det lett å finne ut. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hørte noe om dette, jeg er han som kjøpte schroth-putene dine til 4pkt seler;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Ble ingen kjøring da bilen min ble stjålet :puke: Selvsagt ble det kjøring på deg den helgen, ikke like fort men;) Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Han satt ikke igjen med en dritt etter at bilen ble stjålet, kun ansvarsforsikring! Var meg du fikk meld av g40T, om du ikke skjønte det ;) Polo20VT: Det skal gå fortere:D Du får teste mot min da:thumb Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
detuktioner Skrevet September 4, 2006 Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 hehe.. neppe... eller:p Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg