Gå til innhold

VACN treff på Rudskogen 19-20 aug.

Ranger emnet

Polo20VT

Anbefalte innlegg

Hvem av gutta var det a? Var en tur innom på lørdan.. Men syns allt var litt vassent.. inkl været.. Og når bremseveska mi var vassen så ga jeg faen.. Møtte Stambo etter veien på vei hjem.. Må få titta på bilen din engang.. Så bra ut..

Jeg var der vettu. Var på vei ut da jeg møtte deg... :) å takker.. ser ikke så værst ut din heller... hehe.. var der på søndagen også, å da var det mye bedre siden været holdt oppe.. :) var med på utstillinga, men dårlig klasseinndeling! menmen.. :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer det må da ha vært jævlig kjipt var det den som ble tatt ved et hotell sammen med en golf.

Det stemmer, en Rallye Golf..

Ligger godt på veien med slicks og stivere dempere og senk ja, men stivere skal det bli! Godt av mer hester har jeg, og det har jeg forhåpentligvis gjort noe med til våren;)

'86 Vw Polo 86c Coupé

Vi lærer alle av våre feil....Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han satt ikke igjen med en dritt etter at bilen ble stjålet, kun ansvarsforsikring! Var meg du fikk meld av g40T, om du ikke skjønte det ;)

Polo20VT: Det skal gå fortere:D

Skal være helt ærlig har byttet tlf, misttet mye nr, så nå veit jeg hvem det er.

Surt å tappe så mye penger men er de dumme nok til å selge den motoren, blir det lett å finne ut.

Projekt Polo

Projekt Vento

Projekt Passat

Projekt Bora

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232

Lenke til kommentar
Del på andre sider