Gå til innhold

Hvordan bytte grill og hvordan bytte ryggelys?

Ranger emnet

Mariius

Anbefalte innlegg

Hvis du gidder å ta en titt på linkene som er postet, så er det forklart med bilder hvordan du skrur av støtfangeren forann:

http://www.wak-tt.com/mods/angeleyes/bumperremovals.htm

Har gjort det selv når jeg byttet fra caractere fronten over til v6 fronten, og så lenge du har riktig verktøy (en forlenger er ett må-ha produkt!) går det fint. Anbefaler deg å jekke opp bilen og ta av hjulene, for da vil alt gå mye fortere. Eller så kan du være lat og sta som meg, la hjulene være på, og gjøre det litt ekstra tungvindt ;-)

Det er ikke vanskelig på noen måte - det tar bare tid og tolmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg titta på linken ! takk for det.. skal lure meg ned i garasjen nå snart og prøve.. prøve og bli ferdig innen helga.. hehe ;)

Det var det eneste jeg gjorde og: studerte bildene, og gikk så ut og skrudde fangeren av og på igjen. Var ikke noe værre enn det. Det er den små klønete plasseringen av diverse bolter og skruer som gjør at jobben tar litt tid + er utrolig irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess.. da har jeg vært ute og kødda med detta i ett par timer ! alt gikk greit helt til jeg skulle ha av de to mutter/bolter greiene bak skjermen.. hvordan i huleste skal du få verktøyet inn i den mini sprekken der og rundt og bak den svære klompen som står MIDT foran skruene ? Det er teknisk umulig for min del.. Måtte desverre gi opp for denne gang fordi det ble så sent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte en forlenger og en lang pipe. Løsnet det av skralla, og brukte ei hånd til å finne hvor mutterene var, og styrte inn forlengeren med pipa på med den andre. Så satte jeg på skralla igjen og skrudde det av.

Hvis du syns de på førersiden er vansklige så kan jeg trøste deg med at de 2 på passasjer siden er enda værre pga kjøleren sitter der. Men det går.

Her skal jeg gi deg en artig tanke når du driver midt oppe i det: tenk deg når alt sammen skal på igjen! hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider