Gå til innhold

Senking?

Ranger emnet

Norway87

Anbefalte innlegg

Tviler... Da må du nåkk ha 35 profil og senkesette bør vell være rimelig hardt.. Slik at ikke dekkene tar i skjermene om du kjører på en hump. Har selv en 100 c4 avant med 18" Rs4 felger og 225/40-18 dekk og det går bare fint, men tviler på at jeg ville hatt nå særlig senk på den... kanskje maks 30 el no sånt.. Min bil er i allefall hard nåkk som den er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 40mm senk på vår, med 215/45-17. Og den slår nedi når jeg har fire voksne i bilen og veien ikke er spesielt bra. Som nå i går, kjørte fra Charlottenberg til Askim og sattan... Jeg skal heve den til orginal. Også med tanke på vinteren og rallyturer (les: gassing på grusvei)

"Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach

quattro familieræser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min C4 er senket 65 mm foran og 85 mm bak målt mot en original 100. Ingen subbing med 215/45/17 eller 225/40/18. ET er ukjent, men kan undersøke dette. Demperene er stive som fjell dog.

Har prøvd 255/35/18 på min bak, og det går såvidt ved ytterskjermer.. på andre siden vet jeg ikke hvordan det stod til da. Så det burde ikke være noe med 18" med 225 dim sålenge du har byttet til stivere dempere ved 40 mm senk.

Disse bilene er jo skyhøye originalt.

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i 180km/t på en svensk grusvei, 8 mil inn i skauen...

I rest my case...

Cozzie: 85 BAK og 65 FORAN ??

Jeg har 40/40 Lesjöfors og gule koni, ikke noe problem med at det slår

nedi med 215/45-17. Ser ikke for meg 18" hjul tar i heller, om rulleomkrets

og bredde/ET er fornuftig. Synes jeg har et hav av plass i hjulbuen foran,

kunne fint hatt 60/40 senk.

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Ka ET er best på 2,3 E Sedan med 40 mm senk og 225/40-18 dekk då? ET 35 går det fint? og ka ET er det på felgane til Shariff, tenker då på RS4, RS6 eller A8 felgane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider