Gå til innhold

allycat 8*13" selges

Ranger emnet

hansa

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Prisen er høy pga at jeg egentlig har litt lyst til å beholde dem, tilfelle jeg får tak i en b-ascona igjen. Dessuten er de jo ubrukt...

Kan få med lurvete 400-styling (Frontfanger, sidesjørt og skjermbreddere) Men hvis noen er villig til å betale den prisen, så kan jeg ikke gjøre annet enn å selge!

Ellers kan man jo komme med bud...

Dekkene fikk jeg tak i av en som hadde kjøpt dem på et lagersalg for noen år siden. Ganske vanskelig å få tak i ja. Ikkeminst dyre.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ascona med 2.2i. Kom aldri så langt at jeg fikk på styling og gromfelgene.

Planta biln i ei grøft!

Årsak: regn, gjørmete vei, slitte 205dekk, orginalratt (som jeg var noe uvant med), dama i passasjersete, som sa jeg måtte kjøre pent, så jeg ikke ble anmeldt, en passe krapp sving, samt en en "litt" for brei sladd. :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrota biln ja! Fronten var ca 10-20cm for langt til høyre. :op

Har det meste liggende av deler:

1sett blizzak piggfridekk på stålfelg (såogsi ubrukt)

1sett 13"*5 (tror jeg) hvite alufelger med steinharde dekk

1sett orginalstålfelg med ok sommerdekk

40mm senkesett med kortere dempere bak.

400 styling 2.2i med 5trinns og kortaksel.

gult sr instrument.

sr ratt

recaro seter (trenger opptrekking og førersetet må rettes opp litt)

Hjemmelaga armlene, med cd-spiller holder.

2sett sideruter fram (1sota)

2sett sideruter bak (1sota)

1 sota bakrute med skriften " Æ e FORD supporter Æ" :D

1 nyoverhalt 4trinnsboks.

Tror det var det meste...

Har tenkt å ha endel av dette selv, men er det noe som er interesant, så bare ta kontakt og gji bud.

Alt er på Steinkjer.

hcbr@spray.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

hmm... vet ikke helt. Har hørt at boxn ligger på 4000,-ca. er vel vanskelig å få tak i. Mellomakslingen ligger vel også på en 1000lapp. Er vel enda vanskligere å få tak i. (mange som får korta inn 4tinns-akslingen også.)

6000 får motor, girboks og mellomaksling da. Det er "bolt-on" til b-ascona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider