vwgolfahs Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 på en vr6 med org linser i fangeren,det skal vel gå ann å kunn kjøre med parklys og disse linsene??prøve lysbryteren men fikk bare linsene til å lyse når jeg hadde lys på hovedpæra da...mulig jeg ikke skrudde riktig på den men...eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Du skrur sånn at bryteren står i midten, da har du parklys på. Trekker du bryteren ett hakk ut så har du tåkelys foran på, og enda ett hakk ut så har du også tåkelys bak på, dvs når bryter er helt uttrekt så er det tåkelys både foran og bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hmm..riktig som du sier der..er slik på v5`en min men på vr6`en så er jeg veldig sikker på at det var kunn to hakk ut og ikke tre..... slik at jeg kunne bruke linsene men da var også hovedlysene på... dette må jeg sjekke eller få tak i en ny bryter..noen som vet hva den koster..grise dyr på golf 4 hvertfal=( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Det er kun 2 hakk ut på bryter med tåkelys også. Du kan selvsagt trekke den ut uavhengig av om lyset står på park eller fullys. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 du vet når bryteren er lengst inn..da er det 3 muligheter,og når jeg dro den ett hakk ut,da kunne jeg kun skru bryteren til høyre ..mener det var slik..men det finnes kanskje flere typer brutere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ja,det er jo kun 2 hakk man kan dytte ut bryteren,men på vr6`en mener jeg det kun var e1 hakk...så jeg fikk linsene til å lyse men da lyste også hovedlampene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amcar-kïller Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 er 2 stk brytere.. du må ha en ny en som har tåkelys funksjon foran på park. Du har nå kun bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 stemmer ja..var det jeg tenkte...jaja,da vet jeg det da=)var jo ikke alverden det.måtte bare forhøre meg om at det var 2 stk brytere til vw 3`... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Men det var jo skikkelig rart at denne ikke hadde sånn bryter? Tenkte at alle som hadde tåkelys orginalt også hadde bryter med 2 hakk også jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 vel..da fant vi ut at slik var det ikke før i gamledager nei=)hehe...er ikke slik da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 En nye bryter med to hakk koster 1162 kr på Møller, men du kan jo bare modifisere den gamle som jeg har gjort! det funker fett... D.I.Y Tåkelys bryter (mod.) Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg