Shane Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Forbannede Torshov Bilrek! Jeg var ute hos svigers i dag, og vi har tenkt litt på å kjøpe en ny CD/RDS-radio til bilen enstund, det var derfor med stor glede jeg så at de nå solgte en helt kurant Pioner til 798kr denne helga i alle deres butikker. Hurra tenkte jeg og så godt etter at det ikke sto noe om begrenset antall eller.no, skipper middagen for å rekke og skyter avgårde til Ski for å rekke det. Vel fremme går jeg bort til bilstereoavdelingen og spør. Der får jeg et meget surt "utsolgt" av en ung mann. Jeg ser på avisen som jeg har med at det fremdeles ikke står noe om begrenset antall og spør meget høflig om hvilken annen spiller han skal tilby meg til denne prisen nå, siden det er deres plikt ihht markedsføringsloven. Han svarer bare "ingen" snur seg og går. Jeg blir forbannet. Makan til arrogant oppførsel, jeg spør for sikkerhetsskyld frøkna i kassa på veien ut når de gikk tom og hun svarte fredag. Rent lokketilbud altså, vel det er jo greit nok men Elkjøp tapte jo i retten så det sang på nøyaktig det samme og jeg hadde regnet med at bransjen hadde tatt noe lærdom av dette, men tydligvis ikke Torshov Bilrekvisita. Var jo litt plaster på såret at fatter sa de solgte helt greie spillere på OBS til 600 da. Siter "Jeg har lenge sett på det som et kvalitetstegn når musikk gir meg lyst til å invadere Polen." - DJ Smaagoth om Laibach quattro familieræser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 12, 2006 Rapporter Share Skrevet August 12, 2006 Steike, jeg tror jeg hadde blitt ganske forbannet selv. Helt utrolig hvor frekke enkelte kan være; bra du ikke gjorde noe dumt iallefall da :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbyvolvo Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 ta en prat med daglig leder der eller noe da, nevn elkjøpsaken=) Siter [X]Bmw 520i 1990 http://www.bilforumet.no/5-serien/186187-shibbyvolvo-prosjekt-bmw-520-a.html [X]Bmw 320i 1988 http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1775461&posted=1#post1775461 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Men det bruker å stå forbehold om trykkfeil.. å at det ikke står begrenset antall kan man unnskylde seg om at er en trykkfeil :) Dessuten er det som oftest rask de selger billig så du gikk vel ikke glipp av noe veldig stort sikkert Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Blir selv forbannet over dårlig service... Jeg hadde nok akseptert at de var tomme, om det hadde vært en gokar jeg hadde snakket med. Og kanskje ordnet med et tilbud på en av de andre produktene. Men når de oppfører seg slik, blir jeg bare sur og frekk tilbake. Det er ikke slik man driver butikk! Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zappster Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er ikke lett og holde styr på annsatte i butikk da, folk kommer og går, som oftest er de som jobber i butikk rundt 18-24 år gamle og er der fordi de ikke får en bedre jobb. (dette er selvfølgelig ikke alltid tilfellet) skjønner at servicen du fikk irriterte deg, men du skulle tatt deg en prat med butikk sjefen slik at han vet hva slags annsatte han har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 En av de ansatte på Torshov på strømmen er ikke direkte klok i huet han heller. Jeg reagerte på at prisen på bensinslanger var litt i "fantasiland"(10x biltema), og når jeg nevnte det for han så mente han at hvis man fikk slanger til 1/10 av prisen deres, så måtte man nesten åpne slangebutikk!:bambam: Viva la Biltema! Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er selv kundebehandler i to forskjellige butikker, og jeg har bare den tankegangen at man skal sette kunden foran veldig mye annet... Dårlige kundebehandlere napper virkelig i ei vond nerve. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er det virkelig noen som går på slike lokketilbud enda? :P Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 må selv si jeg er noe forbannet på torshov. til julen som var så ønsket jeg meg gavekort på torshov til søstra mi, og fikk det. men de i butikken gadd ikke å signere gavekortene så når jeg skulle dra i butikken å handle så fikk jeg ikke bruke de. og søstra mi hadde kastet kvitteringen så hadde ikke noe bevis på at hun har kjøpt dem. fyren i kassa ble i tillegg sur. (snakker om torshov på tiller, trondheim) søstra mi sa også at når hun skulle kjøpe de så fikk hun veldig dårlig service. måtte vente over 10min før hun fikk hjelp osv. (dette var på nye torshov på lade, trondheim) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet Oktober 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Er selv kundebehandler i to forskjellige butikker, og jeg har bare den tankegangen at man skal sette kunden foran veldig mye annet... Dårlige kundebehandlere napper virkelig i ei vond nerve. jobber med kundeservis selv! MEN FY FAEN. jobber i kundeservis på biltema, JA det mye møkk å søppel som kommer inn, samme hele tiden. MANGE MØKKA KUNDER er det.. kommer di uten kvitering kan de bare ryke å reise! norsk lov det! men dette er det ikke mange som godtar! de blir jo rett å slett forbanna på meg:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 jobber med kundeservis selv! MEN FY FAEN. jobber i kundeservis på biltema, JA det mye møkk å søppel som kommer inn, samme hele tiden. MANGE MØKKA KUNDER er det.. kommer di uten kvitering kan de bare ryke å reise! norsk lov det! men dette er det ikke mange som godtar! de blir jo rett å slett forbanna på meg:S Har vært der mange ganger selv, men hvis jeg faktisk husker at personen har vært der går jeg god for dem... Men det du bare kan si da, er at ingen butikker tar igjen varer uten kvittering. Og jeg har funnet ut at hvis man ikke hisser seg opp, er det utrolig hvor fort kunden roer seg ned igjen ;) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Men thorshov er selve malen på dårlig service. Jeg har sluttet helt å handle der. Har spurt etter diverse lyspærer der mange ganger. Og i stedet for å lete etter en som ligner, spør de etter hvilken bil jeg har. Da har jeg svart enten pontiac eller chrysler (alt ettersom). Og da svarer de alltid: Amerikansk?! Da kan du gå et annet sted. :ratatatat Møkkfolk! Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Men thorshov er selve malen på dårlig service. Jeg har sluttet helt å handle der. Har spurt etter diverse lyspærer der mange ganger. Og i stedet for å lete etter en som ligner, spør de etter hvilken bil jeg har. Da har jeg svart enten pontiac eller chrysler (alt ettersom). Og da svarer de alltid: Amerikansk?! Da kan du gå et annet sted. :ratatatat Møkkfolk! Jeg også spør gjerne om hva bil den skal være på, i håp om og faktisk vite sånn ca. hvor pæren ligger, da det er en del pærer som skal sammenlignes :) Men jeg sjekker ALLTID lager før jeg sender noen videre :) Kundeservice er en dyd :D Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2008 En av de ansatte på Torshov på strømmen er ikke direkte klok i huet han heller. Jeg reagerte på at prisen på bensinslanger var litt i "fantasiland"(10x biltema), og når jeg nevnte det for han så mente han at hvis man fikk slanger til 1/10 av prisen deres, så måtte man nesten åpne slangebutikk!:bambam: Viva la Biltema! De på strømmen eier jo ikke kundeservice. Kom der en gang da drev han lille feite karen og surfa på nettet når jeg prøvde å få kontakt med han. Alltid ellers er det dårlig hjelp å få der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.