Gå til innhold

ingen gnist???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei den eg hadde før virket heller ikke..

men for å få det klart nå. når du ser på fordeleren fra siden så er det tre kabler som går innerst. fra fordeler og opp til coilen, så på høyresiden er det en 12v+ kabel som går til batteriet via et "rele" og på venstre siden er det en kabel som skal eller skal ikke ha 12v+? denne står det "tach" på altså turteller. skal den kabelen bare vere for signal eller for 12v+ også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tre kablene er grei, den rosa/orange skal inn til høyre, men det skal ikke gå bateriet, den skal gå inn til tenningslåsen, går den til bateriet, får du ikke stoppet motoren hvist den starter, da må du fram å dra ut kabelen fra fordeleren. synes det er rart, er det 12 v fra bateriet slik det er nå, skal du få gnist. har du målt at det er 12 v på ledningsenden som går inn i fordeleren?

Hvilke bil er dette, har du hatt den i bruk før? den til tac trenger du ikke å bruke hvist du ikke har turteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøff de camaro fra 60 tallet. har en 74 eg. den slutta å funke for noen uker siden. før det var alt i orden.har ikke sjekka det du sier stianuge håper det er noe slikt:P bytte jo starter i sommer da min gamle var knekt.man altså det skal bare en kabel med 12 volt inn???den kabelen går inn på et rele som er styrt av tenningen så den går på en måte via tennningen...liksom fordeler-rele-batteri vet ikke om eg forklarer så bra men egf håper du forstår ka eg mener med det:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner, det skal bare en 12v inn på fordeler, de andre kommer fra tenningsmodulen, og de har du jo sette i, har du skjekka under lokket til coilen, at der ikke er ei ledning som er a? må bare resonere litt, du har altså strøm fram til fordeleren når du vrir på tenningsnøkkelen, og det kommer ingen gnist? var det ikke så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg forbanna lei deg din forbanna svindler. nå SKAL du sende resten av eksosen. for ikke tak i han ellers så skriver her. er så forbanna lei og vente nå. er ca 1 mnd siden jeg skulle hatt alt.

Hvem er det du skal ha tak i, er det meg lulle eller chevy8?? synes du skal ordlegge deg på en annen måte, slik at jeg skjønner hva det dreier seg om. blei nervøs dær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider