Reinert A Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 hvor mye koster en sånn poltiradio egentelig? kan vel være litt kjekt detta? :D :D Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by pahf Send dette helvetes jævelskapen ut av landet da, unødvendig å ha sånt dritt inne her til å lage faensmakt.!¤#"%¤# Skjerp deg! Rino: Koster 1000 lapp for en på multicom.no. Funker greit Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 BRL på Svinesund selger politiradio for 788 NOK Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juli 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 Originally posted by Kjetilr Ascona: når en har endel biler blir det fort penger av det. Selv om han ikke har tyveri på en 87 modell kassebil til 4-5 tusen så har han hvertfall råd til dekk på alle bilene sine.. Så du antyder at jeg ikke har råd til dekk? det har jeg, men jeg har ikke råd til å kjøre ihjel dekk på bane i ny og ne, det blir ganske enkelt for dyrt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Juli 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2003 antyder ingenting, men i en annen tråd har du slitte dekk. :) Da kjøper jeg nye jeg... Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg