joakim_ford Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 noen som har skiftet dette før ? og åssen gjorde du dette`? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
avz Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 På motorsia er det ikke no problem, men ved pedalene har jeg ikke vært. På motoren er det et klips du skyver ut, muligens noe som må klemmes sammen. På spjelet er det bare et klips som vippes av. Men pedalsiden vet jeg dessverre ikke. Har du tråkka så hardt at den har ryki, eller? ;) Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Combat Sierra Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Det er bare å klipse den av på pedalsiden også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 På motorsia er det ikke no problem, men ved pedalene har jeg ikke vært. På motoren er det et klips du skyver ut, muligens noe som må klemmes sammen. På spjelet er det bare et klips som vippes av. Men pedalsiden vet jeg dessverre ikke. Har du tråkka så hardt at den har ryki, eller? ;) ja tråkka faktisk for hardt:P en bmw som komm litt nære ræva så jeg tenkte og dra på litt som ikke ble suksess:respect vaiern var ganske slitt ..:hello: Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det er bare å klipse den av på pedalsiden også det var ikke bare bare det nei ..sitter ikke noe klips på pedalsiden???:???: Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 en gummi propp som skulle dras ut øverst på pedalen så var det ett spor nedover til o dra den i ...så nå er den fikset:thumb Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Forresten. DOHC - Double OverHead Cams ;) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 ehh ja ? Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 ehh ja ? ...ja... Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim_ford Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 :): Siter VW ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg