methano Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hei. Noen som kan hjelpe meg med dette? - Fjerne lister / lakke på siden - På b-stolpen mellom vinduene, lage noe sort der (slik at det ser ut som et stort vindu) - Lakke sideskjørt - Lage en litt tøff dekor oppover sida bakover.. - Evt bytte felger til noe større. - Hvis ikke dekor, kanskje todelt lakk? Takker kjempemye hvis dere gidder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ingen??!?! Premie til den som lager noe i PS som faktisk er mulig å lage rent fysisk (på lærlinglønn).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Come on folkens! Dette vil jeg også se hvordan resultatet kan bli! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Kan jeg friste med at premien er en Chuck Norris film på DVD...?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Gi meg litt tid, så skal jeg se hva jeg får til.. men du har vel ingen klarere bilder? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Sideskjørtet ble ikke helt bra, men ellers syns jeg det ble kult :) har forresten forstørra de felgene du har på fra før av, og senket den litt Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2006 Da gratulerer vi -zlurv- med vel gjennomført mod, PM sendt.. Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg