welderking Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Heisann!!! Noen her som kan gi meg svaret på hvor mye man kan høvle av en 398 topp for N/A bruk? har org bunndel. motoren er en b23a 82 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 kan vel ta en millimeter tror jeg! Mener og huske det var en annen som gjorde dette her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo242 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 du kan helt greit ta av 2mm på disse.. men etter det begynner kompen å bli høy.. har brukt topp som var tatt ned 2,8mm på bilcrossbil med k-jet og oppjustert bensintrykk. funka greit.. måtte skru ned på tenning ellers ble den for varm.. men det var god trøkk i eksos potta:D Siter http://www.wetterhusracing.no http://www.bakaxel.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 mulig du må ha reg reim med 122 tenner sam eller kg har det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
welderking Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 du kan helt greit ta av 2mm på disse.. men etter det begynner kompen å bli høy.. har brukt topp som var tatt ned 2,8mm på bilcrossbil med k-jet og oppjustert bensintrykk. funka greit.. måtte skru ned på tenning ellers ble den for varm.. men det var god trøkk i eksos potta:D går det an å ta av så mye altså. og da har man fortsatt god klaring mellom ventil og stempel eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bruk reima fra Ford.. '122 kuggar' (KG har). Kan ta av 3mm og, klaringa er god den.. men spørs hvordan det blir om regreima ryker, må forresten begynne å tenke på å få inn litt mer bensin og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
welderking Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 okay! yessda, har tenkt på bensin og. skulle hatt meg et par doble gassere med innsug til en grei pris. noen som har? hvis jeg tar av 2mm på toppen. Hvilken kam burde jeg da velge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 rallycross motorer tar av hele 6 mm på volvo toppene... men jeg og en kopis tok av 3 mm på en 530 topp og det funka fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
welderking Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Jeg har en 405 topp med K-kam liggendes hvis du er int... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg