SilvrBlue Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har lyst til å sette inn noe sånt til lysene jeg har liggende (leds å stæsj) Tanken min: Man skrur på ett lys på hakk 1 på bryteren. Et annet på hakk 2. 3... 4... Også et til alle sammen... Men hva trenger jeg, og hvor får jeg tak i det? Bryter tenker jeg at jeg kjøper fra biltema. Må vel ha noe med 5-6 hakk tenker jeg i tilfelle det kommer med stæsj jeg vil ha inn. :) Koblingsboks? Går det greit å koble en kabel til rett til batteriet? har jo strømkabelen til forsterkeren der fra før av feks.. Edit: 1 ting til. Vil gjerne ha en liten ekstrabryter, og kabel fra konstantstrøm til CD spilleren, så ikke motoren trenger å være i gang hvis jeg vil høre musikk. (har ingen ACC hakk der hvor man vrir om nøkkelen.. ) Bilen er foresten en Opel Astra 92 modell, om noen trengte det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg