Gå til innhold

Valg av farge på bil

Ranger emnet

Knut Inge

Anbefalte innlegg

Ja då har eg endlig klare og nesten bestemma meg for ka farge som skal på 740en. Enten deepblue perleffect som er ein volkswagen farge. Eller ein candy blue farge. Er ikkje sikker på ka merke som har den. Men klare ikkje bestemma meg. Så då kan dåkken sei ka dåkkan meine. Her er noken bilder.

Først deepblue perleffect:

805882_34_full.jpg

805882_37_full.jpg

805882_33_full.jpg

Også candy blue:

896348-bilde1-img_1846-1.jpg

896348-bilde2-img_1848.jpg

100_0082.jpg

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine farge ute å går for tiden, men er ikke like lett å få frem effekten av en farge med eit bilde, eller en fargeprøve. House of kolor har jo mange som er pene. Men den blå fargen til vw er hvertfall nice, den andre vet jeg ikke, men fin den også. ikke lett å bestemme seg for slike ting, en må nesten se, ta og føle seg litt frem i en slik sak, og det viktigste er vell at du bli fornøyd med en "knall", flott farge.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye fine farge ute å går for tiden, men er ikke like lett å få frem effekten av en farge med eit bilde, eller en fargeprøve. House of kolor har jo mange som er pene. Men den blå fargen til vw er hvertfall nice, den andre vet jeg ikke, men fin den også. ikke lett å bestemme seg for slike ting, en må nesten se, ta og føle seg litt frem i en slik sak, og det viktigste er vell at du bli fornøyd med en "knall", flott farge.

den candy blue fragen er ein house of color farge. har litt lys på den eg. men så er jo den andre fin og!

Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT)

Motorhispania Furia 2002mod

Suzuki zr chopper 89mod(solgt)

Honda pxr(borte)

Lenke til kommentar
Del på andre sider