Hans Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 78 camaro m. 402" motor 350th 10 boolt. m. spær center line m. sliks b&m skift el pumpe mm. sælges turn key eller i dele evt buggy kan indgå som del betaling mail for yderlig info. Pris: 40000 kr Sett at jeg skulle importere denna fra Danmark.... ;) Hvordan er det med avgifter på en sånn bil? Eventuellt godkjenning her i Norge..? Takker for svar :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 er det ikke 25% av kjøpssum, pluss frakt da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 78 camaro m. 402" motor 350th 10 boolt. m. spær center line m. sliks b&m skift el pumpe mm. sælges turn key eller i dele evt buggy kan indgå som del betaling mail for yderlig info. Pris: 40000 kr Sett at jeg skulle importere denna fra Danmark.... ;) Hvordan er det med avgifter på en sånn bil? Eventuellt godkjenning her i Norge..? Takker for svar :) Du hans... Det der er jo en bil som ikke er 30 år å veteranbil???? Da koster det jo flesk å få den inn! Sats på en som er gamlere, helst regga før 1/1 71 og ring oss guttene før du kjøper en "billig" bil med MASSE arbeid som kan bli skamdyr.....:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hehe joa.. Men var mest for å sjekke litt regler å sånn.. For akkurat nå har jeg ikke en penge til overs... Men jeg skal nok forhøre meg litt med dere før jeg skal kjøpe noe ja, pleier det ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hehe joa.. Men var mest for å sjekke litt regler å sånn.. For akkurat nå har jeg ikke en penge til overs...Men jeg skal nok forhøre meg litt med dere før jeg skal kjøpe noe ja, pleier det ;) Godt, så slipper du å dra i hus noe du IKKE vil ha!:thumb Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg vil ha sånn du har! :kiss Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 ser ikke så veldig registrer bar, med det buret stikkende ut der bakasjelokket engang var heller da Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg