Gå til innhold

Tåkelys

Ranger emnet

kentiver

Anbefalte innlegg

1. JA JEG VET DET ER MANGE POSTER OM TÅKELYS HER OG HAR SØKT!

2. Har kjøpt meg tåkelys, men eneste som fulgte med var selve lysene + festene. Ingen skruer, ledninger, plugger eller noe.. så derfor ble jeg litt skeptisk.

Kjøpte dem ny hos NBS btw.

Ting jeg lurer på:

- Er altså letteste å ta av fangeren å montere de? (Var et helvete å få på den fangeren)

- Må jeg kutte i fangeren? Såg noen som skrev at hullene var for småe

- Hvor skal festene festes? Ser ikke noe bak der før jeg tar av fangeren, må jeg kjøpe noen skruer\bolter? Kjekt å vite før jeg plukker av fangeren.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så lenge du ikke har noe å skru dem fast med så sier det seg vell selv at du må kjøpe noen skruer til å skru dem fast med? :) Før du spør, så ligger det helt sikkert koplingsskjema her på forumet en plass..Viss du ikke vet hvordan de skal kobles..

* Golf 2 1986 (Vraket)

* Golf 2 1992 (Vraket)

* Golf 2 1985 (Solgt)

* Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket)

* Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ambefale og kjøpe orginale braketer for de uroginale er i tynnt metal og da rister de når du kjører.(iriterende) jeg brukte litt tid og montere de for det er ikke bra pass for på braktene. så litt tilpasning må til.det er mulig del liger ferdig i ledningsnette. se lit rundt ved vangen og sånn.men det er smart og koble det på rele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du handler på ebay fra privatpersoner er d alltid noe galt med varen eller feil vare... men hvis du handler fra en seriøs webshop som reklamerer for seg på ebay så får du feks fine tåkelys som holder lenge:)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du handler på ebay fra privatpersoner er d alltid noe galt med varen eller feil vare... men hvis du handler fra en seriøs webshop som reklamerer for seg på ebay så får du feks fine tåkelys som holder lenge:)

nå ja! ikke helt rett det der da. aldri hatt noen problemer med handel på ebay

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider