Gå til innhold

Tåkelys

Ranger emnet

kentiver

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da kjøpte du sikkert JOM :) klarglass! de suger

hvis man har klare tåkelys kan man lime på en tykk gjennomsiktig film så sprekker ikke glasset av steinsprang og man får ikke dugg osv... :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har det seg slik at glassene sprekker av VARMEN! er dårlig kvalitet på disse JOM lampene.. ikke steinsprang eller noe som knuser det!

har enda tilgode og se JOM tåkelys som IKKE er knust

De sprekker da vel av steinsprang i tillegg til varme....!!!!!

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg litt på tåkelysene idag, tenkte jeg skulle kjøpe mutter og slikt i helga å sette på. (Dama begynner på skole så får litt tid til overs:P)

1.JPG

Slik ble det når jeg holde lyset på plass, ser ikke det litt rart ut? Syns lyset var litt lang "inn" liksom.

2.JPG

Festet der hullet for muttera er ble litt rart også, slik såg det ut når jeg holdte lykten i rett stilling, altså hullet på lyset ble 1\2 - 1 cm for høyt.

Er godt mulig jeg gjorde noe feil, lo på grusen og holdte på, var litt ubehagelig:P

JA VET DER ER MØKKETET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fans helvete tåkelysfan!!

Skulle montere dem idag, jekka opp bilen, så jeg kom bedre til. Klipte med blekksaks den lille kanten inni fangeren der som måtte bort. Når dette var gjort skulle jeg montere lysene. Men når lysene står rett i hullet, så er festebraketten helt feil, det hullet der skruen skal inn i var ca 1-1,5 cm for langt frem, altså trenger minst 10 skiver mellom der for å få det til å bli rett, plus at det ble så trangt at jeg får ikke skruen inn engang. Litt vanskelig og forklare, men har ikke camera her, så får ikke tatt bilder.

Tenkte og så jeg skulle ta av fangeren og prøve da, men den satt mildt sagt godt fast. Husket når jeg monterte den at det var et rent helvete, så tror nok det må mye kraft for å få den av.

Noen som har noen ideer?Devil

Lenke til kommentar
Del på andre sider