tutigard Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bestilte noen småting fra streetsound.no her en dag. Fikk raskt en mail med ordrebekreftelse, der det sto at jeg skulle få en ny mail med lagerstatus osv. Men jeg hører jo ikke noe mere fra de! Sendt flere mailer, men ikke noe respons... Flere som har like dårlige erfaringer? Noen som kjenner denne karen? Eller vet noe om hvordan jeg kan kontakte han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Mannen bak dette firmaet er vel samme mann som driver Transmedia. Mange har etterlyst fyren her på forumet og noe tyder på at han har litt problemer for tiden. Han var til tider meget aktiv her på forumet under navnet transmedia. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har også fått med meg at mange har klaget på han. Det er vel et telefon nr du kan ringe for å få kontakt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg har også fått med meg at mange har klaget på han. Det er vel et telefon nr du kan ringe for å få kontakt? Finner ikke et eneste telefon nummer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Bestilte noen småting fra streetsound.no her en dag. Fikk raskt en mail med ordrebekreftelse, der det sto at jeg skulle få en ny mail med lagerstatus osv. Men jeg hører jo ikke noe mere fra de! Sendt flere mailer, men ikke noe respons... Flere som har like dårlige erfaringer? Noen som kjenner denne karen? Eller vet noe om hvordan jeg kan kontakte han? Etter å ha søkt litt på nettet fant jeg ut at organisasjonsnummeret til Streetsound og Transmedia er det samme. Samme person som driver begge firmaene. Sender PM med navn, adresse og mobilnummer til daglig leder i firmaet til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Etter å ha søkt litt på nettet fant jeg ut at organisasjonsnummeret til Streetsound og Transmedia er det samme. Samme person som driver begge firmaene. Sender PM med navn, adresse og mobilnummer til daglig leder i firmaet til deg. Takker for det! Skal prøve å ringe han i morgen. Kommer tilbake med info om hvordan det går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 hm! trodde det var en ganske seriøs leverandør jeg! er det ikke han som solgte dør sider osv?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 jupp, er det ja.. var det ikke http://www.transmedia.no som var nettsiden? får den ikke opp nå.. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg prøvde å få tak i han noen dager... til slutt var jeg så frekk at jeg sendte en sms på privatnr å spurte om han kunne svare på mail, da fikk jeg svar morgenen etter;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 ligg unna sjappene hans spør u meg. svare sjelden på mail og brukte ca 3 mnd på og sende d jeg hadde bestilt. skjedd 2 ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PanDa Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 TV2 Hjelper deg! Slike folk bør bli sjekket av et landsdekkende organ som holder styr på butikker og slikt. :jail Siter Mvh JES VW Touran 2.0 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg prøvde å få tak i han noen dager... til slutt var jeg så frekk at jeg sendte en sms på privatnr å spurte om han kunne svare på mail, da fikk jeg svar morgenen etter;) Dette blir bare for dumt til slutt! Jeg ringte, ikke svar. Sendte sms, ikke svar. Ny e-post, ikke svar! Så tilslutt sendte jeg en mail der jeg skrev at jeg avbestilte de varende jeg hadde bestilt, da fikk jeg svar med en gong, med beklagelse osv.. Tåpelig spør du meg.. Jaja, uansett, STORT MINUS til han fra min side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg