fsl Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hei, lurer på hvordan det funker med åpent luftfilter på Solex Cisac forgasser? Kobler selvfølgelig på forvarminga også da.. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Hei, lurer på hvordan det funker med åpent luftfilter på Solex Cisac forgasser? Kobler selvfølgelig på forvarminga også da.. funker fjell me åpenfilter på k motor ja.. men du må selvfølgeli fjerne forvarminga da.. skjønner ikke hvordan du skal ha den stygge forvarmings slangen din på kon filteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 funker fjell me åpenfilter på k motor ja.. men du må selvfølgeli fjerne forvarminga da.. skjønner ikke hvordan du skal ha den stygge forvarmings slangen din på kon filteret Tenker på ising av forgasser og sånt da... Må forgasser dyses om hvis jeg setter på åpent luftfilter, tenker på at den da vil muligens dra inn mer luft og få magrere blanding? Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Går fint det.. Ser ikke poenget i å montere det bortsett fra å øke harryfaktoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Går fint det.. Ser ikke poenget i å montere det bortsett fra å øke harryfaktoren? Innsugslyd :): Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Innsugslyd :): Og faktisk litt bedre drag i motoren. Om dere ikke var klar over det, så lider stort sett *alle* biler med originalt luftinnsug av astma. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jepp, men finnes det filter til denne? :jail Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Ja. BAre stikke på Cartheme, Torshov, eller en hvilken som helst nettbutikk som selger slikt det. Tror det er 76mm du skal ha, derso jeg ikke husker feil. Så monterer du en bitteliten rørbit, PE, PVC eller lignende mellom den slangen som kommer fra forgasseren, og filteret. Good to go. Jeg hadde dette på min 200K motor. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tenker mer på slike filtre som skrues rett oppå forgasseren jeg. Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Tenker mer på slike filtre som skrues rett oppå forgasseren jeg. Hvis du vil få mindre effekt, så kan du sikkert gjøre det også! Suger jo masse varmluft derfra da. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg