Gå til innhold

Anlegg til Golf

Ranger emnet

Deia

Anbefalte innlegg

Originally posted by Wibla

Jada, er nok meg... bor en liten råner i meg og... lol

Flotters. Fant ut at det var en liten råner på lur nederst i magen min et sted også. Skal pryde kjerra med atstaturspoiler og div nerde mottoer.

ONTOPIC:

Spør her og der om f.eks JBLen funker fett. Jeg er egentlig jaffal litt hypp på å gå for en sånn pakke.

-1998 Nissan 200sx s14a

-1995 Opel Vectra A 2.0i

*1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt

*1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ZpiFF

Flotters. Fant ut at det var en liten råner på lur nederst i magen min et sted også. Skal pryde kjerra med atstaturspoiler og div nerde mottoer.

ONTOPIC:

Spør her og der om f.eks JBLen funker fett. Jeg er egentlig jaffal litt hypp på å gå for en sånn pakke.

tror da den JBL pakka er bra.. JBL lager ikke dritt, for å si det sånn.. ;)

OFFTOPIC:

Har ikke orka å gjøre noe med bilen, bare hivd inn anlegg og fått den skikkelig i stand, bumperstickers er offlimit på bilen.. :rolleyes:

Men, skal ha felger på den, og sote litt ruter.. så blir det bra :D

- 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws

x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Deia

Nei, det er i bakdørene eg skal ha høgtalara :P

10" blir vel litt "lite" for å være en sub?

fleire tips/råd tas imot med takk

Heisann ja, 10" basser er helt ok, det er stort sett kassen det kommer ann på. Det er jo klart at jo at med større element så kan du kjøre på litt mer guffe (gjelder ikke i alle tilfeller) Jeg har 2 stk 10" basser i min bil som er en sedan og her spiller de veldig brukbart. Hadde de også i en kadett for å prøve, og dette spillte sykt bra (folk var ganske sikre på at det var en eller to 15" basser, og en trodde også det var stroker) Og i en liten golf kommer det nok til å spille veldig bra. Du kan jo også si det sånn at det er bedre å ha en liten sub og en stor forsterker enn å ha en stor sub og en liten forsterker :) Skal du spille høyt så må du nok kanskje vurdere å bruke litt mer penger, men du kommer godt i mål med de pakkene som er nevnt tidligere i denne threaden :)

Jeg har også, som mange andre her brukt mer enn 5000kr på anlegget (skal ikke si hvor mye) og man blir ganske fornøyd med resultatet ;)

Lykke til videre med anlegget !

Post gjerne her igjen når du har fått montert det.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har no montert anlegget.

Det endte opp med Cadence 6" høgtalara

1 cadence 12" sub i en 44 liters kasse (ikkje 100% sikker på Liter)

og til slutt en Audison forsterker

mangler berre å finjustere innstillingene på forsterkaren, so skal det bli bra.

Er ganske fornøgd med resultatet og det kosta ca 6000 kr.

Greitt anlegg til en begynner :P får vel heller spe på når en trenger meir trøkk.

- 00 Golf IV GTI 1.8t

x 95 Golf III GTI 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jeg har en Golf mk2 og et lite stykke anlegg bestående av:

- 12" BOSS Audio System, 700W (Firkantet kasse med 60liter)

- 2 stk 6x9 BOSS Audio Sytem, hver 350W (Skrudd fast i hattehylla)

- 2 stk Tweetere/diskanter i/på dashborder på hver sin sidet.

- Blaupunkt GTA4100 forsterker.

- Panasonic CD/MP3 spiller.

Dette er spiller bra nok for meg i mengder, men man blir vant til alt nesten og vil ha mer pulver etterhvert.

Jeg vil tippe en samla pris på dette vil bli 5-6tusen kroner, og cd-spilleren min kostet 2300,- kr ifjor.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider