Gå til innhold

Moderatorne gjør en knall jobb!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Når en tråd blir slettet står det alltid en grunn om hvorfor tråden er slettet. Og det finnes da alltid et annet forum man kan legge tråden inn på nytt i. Og til de av dere som formidler Firmaers salg. Dere må skjønne at det ikke g¨år ann. Firmaene for da kjøpe seg annonse plass, så driverne får noen inntekter. Det tremger dem. Tenk over hvor mange gode råd du kanskje har fått helt gratis, bare ved noen taste trykk.

så til alle moderatorer. Takk for at dere gjør en knall jobb, bilforumet.net er et sted hvor alle bil eiere finner interressante ting og får god hjelp. Takk for at dere er til!

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit at det er en stor jobb å holde styr på hele dette forumet.

Jeg skjønner at de sletter det de føler bryter deres regler osv osv...

Ingen problemer med hvordan det styres i det hele tatt.

Men det jeg har problemer med er hvordan moderatorer og admins oppfører seg.

Det er noe som heter vanlig folkeskikk.. og det gjelder jaggu dere som styrer dette forumet også!

Det går ann å ha en hyggelig tone selv om dere mottar litt kritikk.

Kenneth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor tråden er slettet. Og det finnes da alltid et annet forum man kan legge tråden inn på nytt i. Og til de av dere som formidler Firmaers salg. Dere må skjønne at det ikke g¨år ann. Firmaene for da kjøpe seg annonse plass, så driverne får noen inntekter. Det tremger dem. Tenk over hvor mange gode råd du kanskje har fått helt gratis, bare ved noen taste trykk.

så til alle moderatorer. Takk for at dere gjør en knall jobb, bilforumet.net er et sted hvor alle bil eiere finner interressante ting og får god hjelp. Takk for at dere er til!

bullshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det jeg har problemer med er hvordan moderatorer og admins oppfører seg.

Det er noe som heter vanlig folkeskikk.. og det gjelder jaggu dere som styrer dette forumet også!

Det går ann å ha en hyggelig tone selv om dere mottar litt kritikk.

Kenneth

Pass deg nå, for nå sletter de signaturen din uten å si ifra :iconsm

Jeg har ikke noe å klage på på dette forumet for tiden, har ikke hatt problemer med noen.

De som får trådene sine slettet burde kanskje lese reglene på forumet først? :thumb

Mvh. prizma

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes admin og moderatorer gjør en kjempejobb jeg også. Er ikke verre enn at vi brukere benytter oss av denne rapporterknappen om det er noe vi vil skal vli sett og og evaluert.

Eneste er at jeg synes enkelte tråder blir stengt litt for fort men det er bare slikt det er ;)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider