Gå til innhold

Tcr !!!

Ranger emnet


Audi quattro turbo

Anbefalte innlegg

Originally posted by Audi quattro turbo

Kan noen hjelpe meg med å få tak i TCR ? Han som driver å sveiser coolere og innsug og slikt ?? Han skal få sveise en cooler til min kjære gode gamle Audi-motor.

 

Har du prøvd å sende han en PM?

Mvh.

Ole Morten

'99 Audi A4 1.8TQ

x '91 Golf 16v turbo

Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Specs for de som er intressert:Motoren er basert på en WJ-motor,balansert orginal veiv,P&O h-profil råder (Best there is ifølge VS Motor),smidde Mahle lavkomp stempel (6,9:1),topp portet av TSR Motorsport,større rustfrie ventiler,hardere ventilfjærer,mekaniske løftere,5-1 grenrør (Jarle Seberg),5 stk 40 mm spjeldhus fra Weber,5 stk 625 cc dyser,Haltech datasprut og tenning,Turbonetics T04E med E50 kompr.del O-trim eksos med 96 eksoshus,3.5 toms rør ut fra turbo,går ned til 3 tommer resten,letta svinghjul

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Specs for de som er intressert:Motoren er basert på en WJ-motor,balansert orginal veiv,P&O h-profil råder (Best there is ifølge VS Motor),smidde Mahle lavkomp stempel (6,9:1),topp portet av TSR Motorsport,større rustfrie ventiler,hardere ventilfjærer,mekaniske løftere,5-1 grenrør (Jarle Seberg),5 stk 40 mm spjeldhus fra Weber,5 stk 625 cc dyser,Haltech datasprut og tenning,Turbonetics T04E med E50 kompr.del O-trim eksos med 96 eksoshus,3.5 toms rør ut fra turbo,går ned til 3 tommer resten,letta svinghjul

 

P&O h-råder ??? P&O, hva står det for? har de en hjemmeside?

 

Føler du at det er en fordel med 5 individuelle spjellhus på en turbo motor? Det er jo egentlig 5x muligheten for lekasje....

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P&O er et Finsk firma,lager råder for Crower faktisk.Så kjøper du Crower-råder så er de laget i Finland.VS Motor sier det er de mest forsegjorte rådene han har sett hittil,bortsett fra titanråder da såklart.5 spjeldhus på en turbomotor kan vel egentlig diskuteres til du blir blå!!!Har kommet i kontakt med en del av de seriøse trimmerne i Norge og alle har forskjellig svar om akkurat throttle bodies på en turbomotor.Spjeldhus er iallefall fordel på en sugemotor med kvasse kammer med høyt løft og lang durasjon,på tomgang slipper du ruskete gange.Pulsene slipper ikke så godt "igjennom".Vurderer å få laget et annet innsug men det blir ikke i år iallefall.Dessuten er det begrenset med plass på en 10v motor også.

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by gtr

tcr sin hjemme side http://hjem.sol.no/rtt1000/

 

telefon-nummeret 932 23675 eller E-mail adresse tcr@tiscali.no

 

Har du vært i kontakt med han ang. cooler kanskje?

 

Han har laget cooler til meg, og han vurderer å lage flere kits til GT-R i samarbeid med mazdafun.com , så bare si fra hvis du er interessert.

Don`t fool with the old school

Corolla KE25 prosjekttråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår