Audi quattro turbo Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Kan noen hjelpe meg med å få tak i TCR ? Han som driver å sveiser coolere og innsug og slikt ?? Han skal få sveise en cooler til min kjære gode gamle Audi-motor. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Kan noen hjelpe meg med å få tak i TCR ? Han som driver å sveiser coolere og innsug og slikt ?? Han skal få sveise en cooler til min kjære gode gamle Audi-motor. Har du prøvd å sende han en PM? Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juni 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Specs for de som er intressert:Motoren er basert på en WJ-motor,balansert orginal veiv,P&O h-profil råder (Best there is ifølge VS Motor),smidde Mahle lavkomp stempel (6,9:1),topp portet av TSR Motorsport,større rustfrie ventiler,hardere ventilfjærer,mekaniske løftere,5-1 grenrør (Jarle Seberg),5 stk 40 mm spjeldhus fra Weber,5 stk 625 cc dyser,Haltech datasprut og tenning,Turbonetics T04E med E50 kompr.del O-trim eksos med 96 eksoshus,3.5 toms rør ut fra turbo,går ned til 3 tommer resten,letta svinghjul Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Juni 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 Originally posted by Audi quattro turbo Specs for de som er intressert:Motoren er basert på en WJ-motor,balansert orginal veiv,P&O h-profil råder (Best there is ifølge VS Motor),smidde Mahle lavkomp stempel (6,9:1),topp portet av TSR Motorsport,større rustfrie ventiler,hardere ventilfjærer,mekaniske løftere,5-1 grenrør (Jarle Seberg),5 stk 40 mm spjeldhus fra Weber,5 stk 625 cc dyser,Haltech datasprut og tenning,Turbonetics T04E med E50 kompr.del O-trim eksos med 96 eksoshus,3.5 toms rør ut fra turbo,går ned til 3 tommer resten,letta svinghjul P&O h-råder ??? P&O, hva står det for? har de en hjemmeside? Føler du at det er en fordel med 5 individuelle spjellhus på en turbo motor? Det er jo egentlig 5x muligheten for lekasje.... Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Juni 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2002 P&O er et Finsk firma,lager råder for Crower faktisk.Så kjøper du Crower-råder så er de laget i Finland.VS Motor sier det er de mest forsegjorte rådene han har sett hittil,bortsett fra titanråder da såklart.5 spjeldhus på en turbomotor kan vel egentlig diskuteres til du blir blå!!!Har kommet i kontakt med en del av de seriøse trimmerne i Norge og alle har forskjellig svar om akkurat throttle bodies på en turbomotor.Spjeldhus er iallefall fordel på en sugemotor med kvasse kammer med høyt løft og lang durasjon,på tomgang slipper du ruskete gange.Pulsene slipper ikke så godt "igjennom".Vurderer å få laget et annet innsug men det blir ikke i år iallefall.Dessuten er det begrenset med plass på en 10v motor også. Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 tcr sin hjemme side http://hjem.sol.no/rtt1000/ telefon-nummeret 932 23675 eller E-mail adresse tcr@tiscali.no Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Originally posted by gtr tcr sin hjemme side http://hjem.sol.no/rtt1000/ telefon-nummeret 932 23675 eller E-mail adresse tcr@tiscali.no Har du vært i kontakt med han ang. cooler kanskje? Han har laget cooler til meg, og han vurderer å lage flere kits til GT-R i samarbeid med mazdafun.com , så bare si fra hvis du er interessert. Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2002 Kommer ikke det innsuget ditt til å stikke langt opp av panseret?? Har du sjekket at du får fysisk plass til alle rør, filter, turbo osv i den bilen, uten å ha div deler ut av skjermer, grill, panser, fanger osv? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.