kenut Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Er det noen her som har erfaring med E30 Cab om vinteren? Kunne godt tenkt meg en, men siden jeg ikke har råd til både det og en annen bil, så er jeg avhengig av at den skal kunne brukes på vinteren. På forhånd takk for svar. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 er vel som alle andre bmw'er om vinteren.. sladdevennlige.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet August 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Tenkte mest på hvordan caben var. Om den er godt isolert osv.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Høres kaldt ut, men mulig jeg tar feil... :) Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj_maz Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 er ikke noe kaldere med cab enn vanlig med tak. blir like varmt. ikke noe problem. men min cab står godt inne i varmen om vinteren :D bilene forsvinner jo om dagene med de saltmengdene som blir pøst på i dette landet Siter BMW 325i Cabriolet (1991)(Alpina topp og 284 kam) Mazda 323 GLX 1,5 1989 (Vinterbil) Ford Sierra Cosworth (86)(orginal vingebil) Sierra 2.0 L 85 mod Mazda E2000 kassebil (herjevogn) Nissan Cherry 1,5 (herjebil) Volvo 240 DL 85 mod (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg