VWkid Skrevet Oktober 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2006 Grillen er kjøpt hos MH styling i sverige. Og frontspoileren er kjøpt på Olrud Kongsvinger. Vurderer å kjøpe nye bak lamper nå, svarte og røde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Så litt kantkjørte ut de felga dine? Håper ikke de var nye samtidig som bilen:D Fin bil forresten.. Onkel har en sånn en, 7-seter med ALT utstyr og største TDI motoren, går unna det:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Så litt kantkjørte ut de felga dine? Håper ikke de var nye samtidig som bilen:D hehe.. trur det er nok fordi bildet er forminsket:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Oktober 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Jepp stemmer det:) Like fine de felgene der. Bare bilde som viser feil. Hadde ikke kjørt rundt med kantkjørt felg:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
askoy_s40 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 rå familie bil!! Siter * 05 Audi A4 B7 1,8TQ S-line * 96 VW Polo Colour Concept x 94 VW Golf MK3 (solgt) x 96 Volvo s40 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 få litt rødfarge på den grillen :D Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 Ja det er en veldig grei familiebil:) Jeg vil ha litt detaljer svarte, svarte rails, grill og ruter:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Oktober 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2006 Damn, den var nice i rød!! Jeg angrer som en hund at jeg ikke kjøpte rød eller perlemor hvit!! Er det votex stryling på den? Frontfangeren så litt lavere ut enn normalt Bilen vi har bestilt har orginalt sportsunderstell og jeg lurer på 19" hjul, men kan vel hende den må senkes ytligere for å ikke se så høy ut. får man den i hvit perlemor da? trodde bare det var golf gti som kom i det jeg. Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fremelly Skrevet Oktober 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det hender jeg ser du passerer meg på rv2 om mårran, ålreit bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWkid Skrevet Oktober 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2006 Det er nok ikke umulig nei. Pendler Kongsvinger - Lillestrøm vær dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 får man den i hvit perlemor da?trodde bare det var golf gti som kom i det jeg. Ja, den finnes i hvit perlemor og i hvit tett farge. Hvo finner man bilder av den oransje fargen du sier kommer i 2007?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Oktober 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2006 Ja, den finnes i hvit perlemor og i hvit tett farge. Hvo finner man bilder av den oransje fargen du sier kommer i 2007?? så den i en perm hos vw forhandler...! der var det ikke noe hvit perlemor på 2007 hvertfall var sånne lakkprøver er vanskelig å se for seg åssen en hel bil ser ut på en sånn lakkprøve Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Oktober 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2006 så den i en perm hos vw forhandler...!der var det ikke noe hvit perlemor på 2007 hvertfall var sånne lakkprøver er vanskelig å se for seg åssen en hel bil ser ut på en sånn lakkprøve Aner ikke om 2007 modellen kommer i hvit perlemor, men vet hverfall den har gjort det. Er en oppi gata for meg som har en sånn. Men de bytter på farger stadig, før fikk man vanlig sort tett farge og sort metallic, nå finnes kun metallic å få kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Oktober 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2006 hm kom forresten fram til at den oransj fargen er til touran cross...! Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 fin den, men grillen så litt trist ut.. hva med litt farge? svart tror iallefall jeg vil passe bedre enn den fargen som er nå :P Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg