kongen Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Driver å skal kjøpe bil, er litt ny innen dette området. Har funnet en som passer, men da jeg sjekker om den er EU-godkjent hos vegvesen.no får jeg opp dette. Er det normalt? Lønner deg seg å kjøpe, eller holde seg unna? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg kan iallefall ikke se noe som tilser at det er noe galt med bilen :): Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongen Skrevet August 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Men er den eu-godkjent? Det står begjært avregistrert! Skjønte ikke helt detta :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej45 Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Det er vel at den ikke er vist til EU/etterkontroll på tidsfristen, og er derfor begjært avregistrert.. Er altså ikke EU-godkjent Siter " Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Når dere nevner det; den ble avskiltingsbegjært for 11 dager siden.. Er nesten flau for at jeg ikke klarte og tenke så langt første gangen jeg så på det bildet Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Det betyr rett og slett at den ikke er godkjent. Si til selger at du kjøper den når den er eu-godkjent. Er grenser for hvor mange feil en 2000 model japse kan ha :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 En kompis kjøpte nettopp en BMW uten å sjekke det der, sto faktisk akkurat det samme som bildet ditt, bare BMW i stedet for Toyota.. Vet ikke om det er standard, men en annen kompis hadde likt bilde på sin bil, forrige eier hadde "glemt" godkjenningen, og den var 4 mnd på overtid. Men på dagen den ble godkjent, ble statusen endret på den siden. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg