Gå til innhold

PS3 og GT5?

Ranger emnet

Lance

Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5  

124 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5

• JA!!
      89
    • Nei, det blir teit...
      8
    • Har ikke bestemt meg ennå.
      29

Anbefalte innlegg

ahh jaja håper de får med noen gamle klassikere!

Ingen kan blame deg for å håpe, riktignok. Personlig mener jeg spillet er ufullstendig uten en 240 TIC, en 740 TIC, samt en 140. 850 T5-R er også på sin plass, samt S60R. Personlig håper jeg de inkluderer flere Daihatsuer, blant annet G11 og G100 GTti og CS/CX. :)

Dessuten, for alle ikke-Volvo-frelste, kan du jo knuse alle sammen, forhåpentligvis (forhåpentligvis kan du knuse biler, altså, ikke forhåpentligvis kan du knuse Volvoer :P)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har allerede forhåndsbestilt. Komplett har fått estimert pris til 5500, og den minste versjonen kommer nok desverre ikke i norge.

HVem har bruk for den minste? er meste bare markeds føring det og lage to versoner uansett... bare for og appelere til flere folk, men når det kopmmer til stykket så... mener og ha lest noe om at den minste Xbox 360 solgte latterlig lite...

Og hadde jeg vist at jeg fikk jobbe igjen snart så hadde nok jeg og forhånds bestilt en...

for og ta dette med VOLVO... skulle det vært noen med i spillet måtte det vært EVOLVE.. hehe Men håper på og få se min egenbil i spillet.. nå har de hatt med P10 og P12 men ikke P11-144, kunne i det minste ha tatt med en STCC bil:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Playstation 3 er en STOR farsehistorie, dessverre.

Alle filmer man har sett hittil har bare vært tech demoer, og har ikke noe med hvordan det kommer til å se ut på et ekte spill, allikevel påstår dem at det er ingame, det er helt feil.

De jukser med performance tall for å få den til å virke mye kraftigere enn Xbox 360, noe den ikke er. (På E3 skrøyt dem av benchmark tall som var mye høyere enn Xbox 360, kanskje ikke så rart, de viste sine tall med vanlig prosessor og grafikkaccelerator og sammenlignet det med Xbox 360's prosessorer UTEN grafikkaccelerator. Når 360 ga ut tall med grafikkaccelerator var visst PS3n bare 11 - 12% "kjappere")

De får ikke celleprossessorene til å virke stabilt, utviklere melder om mange feil. (og dette er bare få måneder siden)

BluRay funker kjempedårlig! Spesiellt på filmavspilling, rykkete avspilling og mye dårligere lyd og bilde enn vanlig HD drives.

Playstation EXCLUSIVE titler går over til konkurrentene og blir cross platform spill.

Force feedback i håndkontrolleren? Glem det, det har dem gitt seg med. Why?

Rett etter at det viste seg at Achievement points systemet til 360 var blitt en kjempesuksess, kommer det pressemelding at DE skal ha nøyaktig samme system på sin konsoll. Ripoff.

Og dette skal man betale 5000,- for?

Jeg skal ikke ta i en PS3 om jeg så får betalt for det. :iconsm

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... PS3n ... 11 - 12% "kjappere"

Det holder for meg:)

Det er TO grunner til at jeg kjøper Playstation 3:

1: det er flere spillserier en kun får til Playstation, som jeg vil holde følge med. Derfor: PS3

2: jeg synes det er helt teit av Microsoft å skulle ta over dette markedet og. Jeg mener Microsoft tjente nok slik det var FØR de lanserte Xbox.

Du nevner Xbox fem ganger i innlegget ditt, har du kanskje Xbox selv? I så fall er det ikke noe rart du ikke liker PS. Merkelig nok er det med disse to som med katt og hund. Har du først den ene, så skal du ALDRI ha den andre.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok er det med disse to som med katt og hund. Har du først den ene, så skal du ALDRI ha den andre.

Jeg må nesten si meg enig der. Jeg kjøpte min først PS, da selvfølgelig en PS2 i fjor vår. Jeg har prøvd XBox flere ganger, men klarer aldri å sette meg inn i den kontrollen. Den blir for klumpete for min del.

Tilbake til topic. Jeg gleder meg til PS3 kommer. Om den er 1 % kjappere, eller 100% kjappere, så gjør det meg ingenting.

1. det er ikke microsoft

2. den ER kjappere

3. det er sony :P

4. Gran Turismo :D:D:D

5. Bedre utseende.

Selv nå, har jeg PS2 Silver Slim edition. Liten, og hendig, og med det jeg trenger. Greit nok, den var en liten smule tregere enn vanlig PS2, men fytti for en størrelse da. Nice ja.

Nei, PS3 skal i hus. Kanskje ikke med en gang, men etter hvert må den jo det. Og da kommer nok GT5 sammen med den inn døra ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forece feedback(ristinga) blir borte fordi sony har tapt en rettsak mot logitech.. Logitech vant rettighetene.. Mens så har sony gyro kontroll..

Synes ikke denne ristinga er noe tap og skike omm.. er bare irriterendes.. første jeg slår av.

Engang PS alltid PS.. Kunne ikke tenkt meg og Ta i eller eie en Xbox..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder for meg:)

Merkelig nok er det med disse to som med katt og hund. Har du først den ene, så skal du ALDRI ha den andre.

Hehe :P er vel nesten sant det da, men så har du oss som ikke bryr oss. Jeg har både Xbox og PS, først og fremst for å teste hvem jeg liker best. Og jeg har kommet fram til at jeg liker håndkontollen til PS best (selv om Xbox også har fått håndkontrollere på NESTEN samme størrelse som PS), og at jeg liker Xbox best pga. det med HD og plass til å lagre spill.

Jeg liker både Xbox og PS så jeg kommer nok alltid til å ha begge. Man kan vel kalle meg en som vil stoppe stridene mellom Xbox og PS.

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også XBox og PS2. Xbox har en klar fordel med HD der du kan lagre sanger som du kan spille av i div. spill. Er også raskere og har bedre grafikk. Den lille kontrollen (controller s) er grei nok, den store er bare latterlig. Vurderer å kjøpe XBox360 p.g.a. utsettelsen fra Sony. Kommer uansett til å kjøpe PS3, og GT5, men ikke for 6K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engang PS alltid PS.. Kunne ikke tenkt meg og Ta i eller eie en Xbox..

Dumt sagt.. Helt idiotisk... Du vet jo ikke før du har prøvd!! Prøv Xbox 360 på HD skjerm så er du solgt. Så sitter du igjen med både ps3 og xbox 360.. dobbelt så morro (2 konsoller).. spill til PS3 kommer til å koste rundt 650kr stykket btw...:puke:

Ser ikke fram til GT serien før det blir som 3ern igjen. 4 var en stor skuffelse til di store forventningene folk hadde!! Grafikken på spillet var mye dårligere enn skjermbildene som ble gitt ut av sony også.. Regner med at det blir like "kjedelige" billister og, gt4 hadde jo 10+ av en japansk bilmodell og ett par europeiske :(

Ja, jeg har og bruker ps 2.. hehe :thumb Kommer til å kjøpe både xbox 360 og ps3 når det kommer chip til dem..

2: jeg synes det er helt teit av Microsoft å skulle ta over dette markedet og. Jeg mener Microsoft tjente nok slik det var FØR de lanserte Xbox.

Du nevner Xbox fem ganger i innlegget ditt, har du kanskje Xbox selv? I så fall er det ikke noe rart du ikke liker PS. Merkelig nok er det med disse to som med katt og hund. Har du først den ene, så skal du ALDRI ha den andre.

Why?? Sony har ikke monopol på markedet :)

Playstation 3 er en STOR farsehistorie, dessverre.

Alle filmer man har sett hittil har bare vært tech demoer, og har ikke noe med hvordan det kommer til å se ut på et ekte spill, allikevel påstår dem at det er ingame, det er helt feil.

De jukser med performance tall for å få den til å virke mye kraftigere enn Xbox 360, noe den ikke er. (På E3 skrøyt dem av benchmark tall som var mye høyere enn Xbox 360, kanskje ikke så rart, de viste sine tall med vanlig prosessor og grafikkaccelerator og sammenlignet det med Xbox 360's prosessorer UTEN grafikkaccelerator. Når 360 ga ut tall med grafikkaccelerator var visst PS3n bare 11 - 12% "kjappere")

De får ikke celleprossessorene til å virke stabilt, utviklere melder om mange feil. (og dette er bare få måneder siden)

BluRay funker kjempedårlig! Spesiellt på filmavspilling, rykkete avspilling og mye dårligere lyd og bilde enn vanlig HD drives.

Playstation EXCLUSIVE titler går over til konkurrentene og blir cross platform spill.

Rett etter at det viste seg at Achievement points systemet til 360 var blitt en kjempesuksess, kommer det pressemelding at DE skal ha nøyaktig samme system på sin konsoll. Ripoff.

Endelig en som har hørt fakta..

BlueRay spilleren som sitter i er også en lavbudskjettsspiller, som det IKKE kommer til å bli eller er garanti på..

Kan virke som jeg hater sony og playstation, men gjør ikke det.. har 50+ med spill til ps2en (chip:))

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktisk ikke den første som sier det i denne tråden:) Blir da ikke noe verre enn de som hardbarket sværger til ett bil merke...

Jeg har tatt i en xbox 360 kontroll og har spilt på Elkjøp:D (selv om det ikke er på lagt nær gir utrykk i det som bor i maskina..)

microsoft kan data, De er de eneste som lager vettuge oprativ systemer..

playstation kan holde seg til spill.. de kunne spart seg alle funksjonene på Ps3.

Jeg spør: Har man virrkelig brukt for alle disse funkjonene på xbox360/PS3 ?

For min del så er svaret nei..

En super maskin som ikke gjør noe annet enn og produsere sinssyk grafikk i synnsyke spill hadde vært bra nok for meg.. Men det synes ikke sony og resten av verden...

spill kompitabilitet er også en faktor.. har ca 50 spill på PS2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider