Gå til innhold

PS3 og GT5?

Ranger emnet

Lance

Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5  

124 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe PS3 og GT5

• JA!!
      89
    • Nei, det blir teit...
      8
    • Har ikke bestemt meg ennå.
      29

Anbefalte innlegg

Polyphony kommer nok ikke til å fornekte seg denne gang heller. Utvalget av interessante euro-biler har alltid vært temmelig begrenset i GT-spillene, noe som meget mulig har noe å gjøre med at produsenten av spillene er japansk. De har muligens et veldig uklart bilde av hvilke biler som er populære i Europa, eller de bryr seg rett og slett ikke om det. Dette gjenspeiles også litt i hvor grundig bilene er modellert i GT4. De asiatiske bilene er nøye gjengitt i detalj, og lyden er tatt opp fra de virkelige bilene. På de fleste europeiske bilene er det visuelle småfeil, og motorlydene er datagenerert eller de har bare modifisert lyden av en standard japse-firer. Audi (ur)Quattro med sin umiskjennelige femmerlyd høres i GT4 ut som en symaskin på lystgass.

Gran Turismo 5 stiller nok som vanlig med et gigantisk utvalg av japsevogner. For oss som savner gode modeller av europeiske biler har jeg større tro på Forza Motorsport 2. Dette produseres så langt jeg vet i USA, hvor interessen og tilgangen på eurokjerrer kanskje er litt bedre enn i Japan.

Men jeg kommer nok til å kjøpe begge :D:D

Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GT satt standarden fra begynnelsen av. Selv kjøper jeg PS3 kun for GT5, kall meg gjerne dum, men GT serien gir meg noe INGEN andre bilspill noen gang har kommet i nærheten av å gjøre.

(forventer en kommentar fra MOMO her nå :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell, jeg har bare en 25" CRT TV, og når jeg spiller COD3 så blir det en utrolig fin grafikk!

Og, er du ikke sikker på om du skal kjøpe X360 eller PS3 så vil jeg anbefale deg å vente en stund. Spillprodusentene til PS3 har ikke kommet seg skikkelig inn i konsolen og sett hva de faktisk kan gjøre! Vent en stund så skal du se at PS3 bare blir bedre og bedre, mens X360 kommer til å stå der hvor den gjør idag. Personlig ville jeg anbefalt deg å kjøpe PS3 fordi den faktisk er bedre enn X360 på flere områder. Og glem Forza, vent på GT HD! :D

Det er jo greit nok det, men jeg hadde forventa enda mer:p

Når det gjelder kjøp av PS3, så kommer jeg uansett ikke til å gjøre det før sommer/høst 08, da jeg begynner på skole til høsten! det er grunnen til at jeg er keen på 360 nå, da prisen er vesentlig billigere! Men for all del, jeg skulle gjerne hatt PS3 nå, men per i dag, så gir 360 meg det lille ekstra som PS3 enda mangler! Men ja, jeg vet godt at det kommer, men da har jeg ikke penger til da :P

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Denne gyro tingen som det er så mye snakk om er helt latterlig og spille med. Kan ikke fatte at de har satt inn noe sånt i det hele tatt. Microsoft hadde samme tullet i noen joysticker for en stund tilbake, sidewinder pro eller noe sånt. Jeg fant iallefall ingen spill dette funket bra og spille med..

Eneste mangelen på 360 slik jeg ser det i dag, er støtte for G25 rattet. Får håpe det kommer senere eller at dem lager ett nytt med clutch pedal og H-gir !

Lenke til kommentar
Del på andre sider