Gå til innhold

Tilbakemeldinger fra administratorer og moderatorer

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg må si at jeg er meget skuffet over det jeg vil påstå er en arrogant holdning fra "vaktbikkjene" på dette forumet.

Jeg har ved flere anledninger i det siste forsøkt å komme i kontakt med enkelte av disse (navn utelates), og jeg har også spesifikt bedt om å få tilsendt tilbakemelding på mail.

Dette har jeg ikke fått i noen av tilfellene, og det gjør meg da forbannet at man blir oppmuntret og oppfordret til å ta kontakt med disse ved spørsmål.

Så fra meg til dere...:puke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne til saken så finnes det en mulighet å be om kvittering på at mailen er lest når den sendes. Jeg vet ikke om det er denne du har brukt eller om du bare har bedt om svar på sendt mail. Hvis du bare har sendt mail og bedt om svar kan det tenkes at administratorene ønsker å diskutere saken innad og bli enig om et felles svar.

Men som sagt, jeg kjenner ikke noe til saken. Det er fullt mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del kan ikke å se å ha mottatt noe på hverken pm eller e-post.

Nå sa jeg at jeg ikke skulle stå ut med navn, men jeg kan jo si det slik at jeg har ikke giddet å skrive til dere alle sammen! Regner med at når man prøver en tre fire stykker i gjengen her, så burde i allefall en av dem svare.

De det gjelder vet hvem de er.

Poenget mitt er, at det er etter mitt syn fullstendig uholdbart av et forum som forsøker å fremstå som seriøst og profesjonelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å kjenne til saken så finnes det en mulighet å be om kvittering på at mailen er lest når den sendes. Jeg vet ikke om det er denne du har brukt eller om du bare har bedt om svar på sendt mail. Hvis du bare har sendt mail og bedt om svar kan det tenkes at administratorene ønsker å diskutere saken innad og bli enig om et felles svar.

Men som sagt, jeg kjenner ikke noe til saken. Det er fullt mulig jeg tar feil.

Om du har den muligheten til å be om kvittering, så er du heldigere enn meg. Jeg har ikke brukt noe slikt, men går ut i fra at folka som er satt til å styre forumet skjønner norsk og ikke har problemer med å forstå "vennligst gi tilbakemelding snarest"

Vil også presisere at dette gjelder nok ikke storparten av admin og moderator. Men etter mitt mening, er det ikke vanskelig å miste apetitten om det ligger to råtne jordbær i kurven (metaforisk sett):hello:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår