gundersenautoparts Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Jeg må si at jeg er meget skuffet over det jeg vil påstå er en arrogant holdning fra "vaktbikkjene" på dette forumet. Jeg har ved flere anledninger i det siste forsøkt å komme i kontakt med enkelte av disse (navn utelates), og jeg har også spesifikt bedt om å få tilsendt tilbakemelding på mail. Dette har jeg ikke fått i noen av tilfellene, og det gjør meg da forbannet at man blir oppmuntret og oppfordret til å ta kontakt med disse ved spørsmål. Så fra meg til dere...:puke: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Uten å kjenne til saken så finnes det en mulighet å be om kvittering på at mailen er lest når den sendes. Jeg vet ikke om det er denne du har brukt eller om du bare har bedt om svar på sendt mail. Hvis du bare har sendt mail og bedt om svar kan det tenkes at administratorene ønsker å diskutere saken innad og bli enig om et felles svar. Men som sagt, jeg kjenner ikke noe til saken. Det er fullt mulig jeg tar feil. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Etter meg bekjent er Admin.ene reale folk, så de svarer deg nok skal du se :): 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet August 14, 2006 Rapporter Share Skrevet August 14, 2006 Jeg for min del kan ikke å se å ha mottatt noe på hverken pm eller e-post. Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Jeg for min del kan ikke å se å ha mottatt noe på hverken pm eller e-post. Nå sa jeg at jeg ikke skulle stå ut med navn, men jeg kan jo si det slik at jeg har ikke giddet å skrive til dere alle sammen! Regner med at når man prøver en tre fire stykker i gjengen her, så burde i allefall en av dem svare. De det gjelder vet hvem de er. Poenget mitt er, at det er etter mitt syn fullstendig uholdbart av et forum som forsøker å fremstå som seriøst og profesjonelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Uten å kjenne til saken så finnes det en mulighet å be om kvittering på at mailen er lest når den sendes. Jeg vet ikke om det er denne du har brukt eller om du bare har bedt om svar på sendt mail. Hvis du bare har sendt mail og bedt om svar kan det tenkes at administratorene ønsker å diskutere saken innad og bli enig om et felles svar. Men som sagt, jeg kjenner ikke noe til saken. Det er fullt mulig jeg tar feil. Om du har den muligheten til å be om kvittering, så er du heldigere enn meg. Jeg har ikke brukt noe slikt, men går ut i fra at folka som er satt til å styre forumet skjønner norsk og ikke har problemer med å forstå "vennligst gi tilbakemelding snarest" Vil også presisere at dette gjelder nok ikke storparten av admin og moderator. Men etter mitt mening, er det ikke vanskelig å miste apetitten om det ligger to råtne jordbær i kurven (metaforisk sett):hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Hvis du bare har sendt mail og bedt om svar kan det tenkes at administratorene ønsker å diskutere saken innad og bli enig om et felles svar. Da burde man i det minste få i svar at saken vil bli tatt opp i forumstyret\admin. 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 15, 2006 Rapporter Share Skrevet August 15, 2006 Da burde man i det minste få i svar at saken vil bli tatt opp i forumstyret\admin. Mye mulig det. Jeg har ingenting med saken å gjøre så det kan jeg ikke svare på. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet August 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Virker enda ikke som om noen her har lyst til å svare. Har sendt mail på nytt, uten å få noen tilbakemelding. Ikke ofte jeg blir forbanna, men slike ting er så arrogant og jævlig at jeg blir steik forbanna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 alt jeg kan si er stort forum, mye henvendelser, ''kø''..TTT. men nå er alt fiksa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg