Gå til innhold

4 dørs til 4000=)

Ranger emnet

AndersM

Anbefalte innlegg

Hmm, litt langt unna ja. Men fikk veldig lyst på og ta en telefon for å få litt mer info om bilen. Så ut som et bra utgangspunkt det der, og har jo lenge hatt lyst på en einser, og 4-dørs er absolutt ikke no minus. Heller ikke det at det er en 79-modell.

Riktig farge var det også:thumb Små chromefangere, senk og felger så kan man vel si at man er på god vei.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mexicobeige er en nydelig farge. er det bare meg eller begynner det å bli veldig mye golf I 75-80 til salgs må? en strøken 75`modell selges på Vwaudi-club, på autodb er det en 76`mod, to 78`mod ( den ene panamabrun med kromfangere), denne 79`modellen og diverse annet av 80`modeller. I tillegg en 75`modell som vises i en tråd rundt her....

Her er det bare å dra fram ekstra kromfangere gitt :D

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det begynner å bli mange Golf'en under 80-modell er jo ikke noe minus vil jeg si:):

Det som er dumt er når folk gjør sånn med de stakkars gamle Golf'ene sine.

huff ja :S

ps 76 mod golfen på auto db er solgt :(

Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang)

Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html

x anntal golf 2'ere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det begynner å bli mange Golf'en under 80-modell er jo ikke noe minus vil jeg si:):

Det som er dumt er når folk gjør sånn med de stakkars gamle Golf'ene sine.

jeg synes også det er bra, spesielt at flere og flere blir innstilt på å bevare disse bilene.....

den 77`modellen :shake

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo mye bedre å selge bilene enn å bare sende de på hugger'n. Er blitt ganske så "ettertrakta" biler med årene, så skal være i rimelig dårlig stand hvis du ikke får mer enn vrakpanten for bilen.

Og den 77-modellen er jo helt tragisk:(: Hadde ikke brydd meg så mye hvis det hadde vært en 83-modell. Skjønner ikke vitsen med å style opp for flere tusen når du får det mye finere "originalt".

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den 77-modellen er jo helt tragisk:(: Hadde ikke brydd meg så mye hvis det hadde vært en 83-modell. Skjønner ikke vitsen med å style opp for flere tusen når du får det mye finere "originalt".

Nettopp, halvparten av gleden med Volkswagen er at du kan få slengt original-look deler etter deg, krom ditt, krom datt, GTI-ditt, GTI-datt, og det blir nydelig. Understated style..

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider